İstanbuldan doydum galiba, ne yapsam ya?

yani sanırım bu şehri baya güzel gezdim baya da iyi tadını çıkardım 17 senedir. artık doyduğumu ve bıktığımı hissediyorum.

Güncellemeler
1 yıl
şimdi ibek kuzu sevip, şehir hayatındna uzaklaşmak istediğim bi duygu var içimde. bu arada yaş 34.
İstanbuldan doydum galiba, ne yapsam ya?
Cevapla