Evlilik masrafı, beyaz eşyası, mobilyası yüzünden evliliğe soğuk bakanlar var mıdır?

Evlilik masrafı, beyaz eşyası, mobilyası yüzünden evliliğe soğuk bakanlar var mıdır?

Kaçılabilir belki ama Allah cidden yuva kuranın yardımcısı oluyor. Normalde 3 kuruş zor bulurdum, evlenmek için bi şekilde alınıyor. Ailem de bir dünya masraf yaptı mesela, onlar da şaşırıyor nasıl ödedik diye
Bir şekilde oluyor
Masraf tabi kaçınılmaz ama akılcı ekonomi yapmaya engel yok. İnsan gerçekten aşkı ve güveni bulunca masraf korkusuna evlenmekten kaçmamalı bana göre. Tüm herşeyin aynı anda alınması şart değil çünkü.
İleride zamanla alınır da çevre zengin olunca bu ilişkiyi etkiliyor
En iyisi çevreyi takmamak 😃
Gerekli eşyalar elbette alınsın ama şu eğlenceye falan para harcamaya kesinlikle sıcak bakmıyorum, sade az kişiyle bir nikah etkinliği yeterli olmalı :))
Yeterli aslında
Cevap
15Cevap
Hayır ama şu an evlilik için yeterli param yok tabi ki de zaten sevdiğim kadın da yok henüz
Sırf bu yüzden Türk kızıyla evlenmeyeceğim kanks. Hatta son 9 senedir TÜrk sevgilim, flörüm, yatak partnerim neyin olmadı...
Tercih meselesi...
Yok yönelim knk. Etrafımda sırf evi olmadığı için 6-7 senedir beraber olan insanları evlendirmeyen aileler, yetmeyen takı istekleri bitmeyen eşya kavgaları falan gördükçe miğdem bulandı. Gerçekten 6 senedir beraberler ve evleri olmadığı için 4 sene daha evlenemeyen arkadaşım var. Aşkından ölüp bitsem maddiyat işin içine girince miğdem bulanır terk ederim...
Yok ben aynı kadına maksimum üç yıl tahammül edebileceğimi bildiğimden evlenmiyorum. Yoksa her yıl evlenebilirim😀
Bu güldürdü gerçekten :)
İlla vardır hele boşanmaların daha çok olduğu bu devirde
Çok adaletsiz bir durum bu
Parasızlıktan evlenemeyenler var, veya evlenince geçim sıkıntısı yaşama kaygısından.
Her sebeple oluyor
valla ev dahil hepsi mevcut bil bakalım ne eksik 😂
Eş adayı eksik :)
👏👏👏👏👏😂 @Bahtıgüzel00
Evet şahsen erkek tarrafi olarak hemcinlerim adına konuşuyorum maddi durumumun iyi olmasına rağmen bütün masraflarin erkeklere yigilmasindan soğudum diyelim
Ben amerikada yaşıyorum sevgilim brezilyalı İstanbul boğazında düğün istiyo gemide onu sevdiğim için kaçmıyorum
🤣🤣🤣
Ama 10 $ a yemek yemek yerine 2 $ a evde yiyorum 😂
Yapılacak tabi bir kere evlilik oluyor
Maalesef ki
Evlenmeme daha doğrusu evlenememe sebebim
Maalesef
Var ne yazikki bu devurde amasyada
Maalesef ki
erteleyen vardır soğuyan değil
Ertelediğim her şeyden soğudum :)
Evime en iyi eşyaları alabilirim ama düğün yapmam
Neden
Yok parasında değilim
Anladım
Hem o hem de kanunlar.
Maalesef
Bir coğu kişi kaçıyor bence
Kesin vardır
Muhakkak
Vardır elbet
Ben de öyle sanıyorum
çok kişi var
Evet kesinlikle
Vardır
vardır evet
Tabikide var
Var tabi eşimi ikna edene kadar ne takla attım.
Kaçan da haklıdır
İlla ki vardır
🙋♂️🙋♂️🙋♂️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?