Evlilikte yapılan gereksiz masraflar hakkında ne düşünüyorsunuz?


Tanıdığımız ya da tanımadığımız insanların bile geldiği, sırf millete gösteriş olsun diye herşeyin en cafcaflısı en lüksünün yapıldığı daha sonra da elde avuçta bir şey kalmayan evlilik hakkında ne düşünüyosunuz?
Ben aşırı ve gereksiz buluyorum..
Yok gelin-damat bohçası şu kadar altın yok ev yok araba yok söz ve nişan ayrı olsun gibi gibi..
Adettendir kılıfı altında yapılan gereksiz masraflar.
Sade ve gösterişsiz düğün yapmanın kime ne zararı var?
Bu ELALEM ne der lafı varken milletçe aşamayacağımız çok sorunumuz var..🤷🏻‍♀️👌🏻
Evlilikte yapılan gereksiz masraflar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Evlilikte yapılan gereksiz masraflar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Evlilikte yapılan gereksiz masraflar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla