Evlilik çok masraflı olduğu için mi herkes bekar?

Şehirlerde yaşayanlar için, özellikle de büyük şehirlerde yaşayanlar için evlenmek daha zordur. Sıfırdan başlamak gerekir. Bizim burada ise zaten herkesin babası, her oğluna ev alır; düğün masraflarını karşılar, takıları takar, evi döşer. Geriye sadece evleneceğin kişi kalır. Ancak büyük şehirlerde insanlar genellikle kirada yaşar, borçlar içinde kalır ve evlilik pahalı gelir diye evlenmezler diye düşünüyorum.

Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
4 ay
Cevaplardan anladığım kadarı ile özellikle de kadınlar güven konusunda sorun yaşıyor. Sitenin yarısından fazlası aldatılmış daha önce. Erkekler de aynı sorunu yaşıyor ve olgunlaşma konusuna eğiliyor.
Evlilik çok masraflı olduğu için mi herkes bekar?
Cevapla