Belkide yapılan bir çok şey gerekli görülse de evlendikten sonra o kadar gereksiz masraflar yapılıyor ki anlatamam 


Düşünnüyorum sırf gereksiz milletin gözünü boyamak için yapılan şeyler. Evlendikten sonra o borcu çekecek olanlar yine evlenen çift. Niye millet için borç ödeyeyim ki.
Bunun yanında düğün olayı da çok saçma
Evet hemde cok masraf oluyor sonradan cok pahalıya mağlum oluyor örnek abartılı elbise fiyatları sac makyaj kadin kendinde yapabilir tabi gelin yaptırsın ama bazı ailelerde kız tarafın sacı makyajı damat ödüyor gereksiz bence
Sonrasında da bir anlaşmazlık olduğunda çeşitli pişmanlıklar oluyor
Aynennn aynenn
☺️☺️☺️
Sadelik severim ben
Gösteriş hava atıcam diye diye
Kendilerine iskence ediyorlar resmen
Ondan sonra da israf geçim sıkıntısı yaşanıyor
En sinir olduğum şey arkadaşlarım da da gördüm salon kimse oturmuyor kimse görmüyor dehset paralar harcanıyor
Sonra takılan altınları geri beklemek
Gelinin ailesine kıyafet almalar sonra arkadaşına kardeşine saç yaptırmalar damat a baskı yapıp herseyi paraya çevirmeler
Evlenene kadar eziyet erkeğe
Kaçır kardeşim en güzeli 😂
Fark etmiyor bu devirde hepsi aynı 😂
😂😂😂 valla evlenme o zaman
Öyle düşünüyorum zaten bu devirde bir mantığı yok ama Allah kısmetim de varsa yazdıysa olur
Hayırlısı olsun bro
Cevap
6Cevap
Gereksiz harcamalar çok. Gösteriş yapmak için olmadık harcama yapan da çok. Allah akıl versin
Karşı tarafa eziyet olsun da ne olursa olsun
Aklı, vicdanı olan bunu zaten yapmaz
Yapmam diyen çoğu insan yapiyor
Aç gözlülük oluşuyor galiba. Ne diyim Allah görgüsüzlük yaptıracak kadar düşürmesin bizi.
Amin inşallah
Gerekli değil ama insan bikere evleniyor ssonuçtaolsada güzel olur
İşte zaten bir kere evlenirken doyasıya israf yapalım diyorlar
Aynen maalesef ama bu devirde de yapmak zor bu pahalilikta
Sadece pahalılık olsa bir yolu bulunur ama geçim bilen insan kalmadı herkes saygısızlık içinde tahammülsüz içinde
Aynen haklisin
Kayınvalideye saygı yok her söylenen altından art niyet aranıyor
Evet
Abim evlendiği için çok iyi biliyorum, elbette her insan aynı değil ama günümüzde de böyle insanlar çok kalmadı
Aynen böyle insanlar var ama ben öyle biri asla olmam
Olsun yine asla deme insan başına gelmeyince bilemiyor
Aynen bana iyi olursa ben ona daha iyi olurum
Ama genelde yabancı eşinin ailesi içine giren kadınlar nedendir bilmiyorum eşini ailesinden uzak tutma çabası içinde oluyorlar
Hmm
Artık evlendi evini bil yolunu bil eşinin annesinden için o kadına haddini bildir diyen insan tanıyorum yani herkes ben yapmam diyor ama sonradan değişiklik oluyor. ☺️
Öyle biri bizim ailede de var ama çocuğun annesi suçlu kıza çok yüklenirlar kızda onlardan uzak duruyor ama çocuğa demiyor annenle konuşma
Aileler de de elbette suç oluyor Allah hayırlı evlilik hayırlı eş imanlı ömür nasip etsin inşallah.
Amin cümlemize
☺️☺️
İnsan haline göre saklanmalı
Ayranı yok yemeğe tahtalı velli hesabı olursa
Bazı insanlarda bir defa evleniyorum mantığı ile hareket ediyor
Sonrada o kadar yıllar borç ödemek için çırpınıyor
Ondan sonra huzursuzluk
Tamamen gereksiz. Örneğin kuaför, gelinlik-damatlık, düğün salonu, gümüşlük...
Kesinlikle öyle kadınlar kendini prenses sanıyor
Zaten alınan bir çok şey kullanılmayacak şeyler
Hem gereksiz hemde eşitsizlik var gelinin kuaför masraflarına kadar erkeğe kitlemek saçmalık
Hepsi gösteriş ve ac gözlülük geliyor bana
Çok katılıyorum
Sade bir düğün mantıklı olan
Masraf sorun değil ama soğudum evlilikten.
Çoğu gereksiz.
Bir kilim yeter 🤒
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?