AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
54Cevap
Devir sadece imza devri evlenmek isteyenler detayları atlasın bence.
Geri ödemesi ile 200.000 akıl mantık işi değil.
Evet
Gereksiz masraf cogusu ıvır zıvır gösteris
Kesinlikle katılıyorum devir değişti artık
Bence düğünler de saçma. 50 kişilik kokteyl yeter bile
50 kişilik kokteyl güzel ama kalabalık da hoş oluyor herkes eşlik ediyor
Aynen sade ve öz
Bence de herkesin gelmesine gerek yok istemiyorum az insan çok huzur
@Mabollaaa insan sosyal bir canlı az insan huzur
100 bin tl ye ne ceyizi aliyorsunuz siz!
Nasıl yani
Yani şu ceyiz dizmek icin 100 bin yetiyomuki ceksin
Acelesi yoksa kendiniz birikim ile yapın daha iyi
Birikim yapacak iş lazım
Bu kredinin ödemesini yapmak içinde iş lazım değil mi
Değil. ne gerek var?
Gerek yok ama ihtiyaç
Bu faiz oranlarıyla kredi çekilmemeli.
Katılıyorum
Evlilik=saçmalık
Kişisine göre değişir
kredi çek veya çekme eşya al ev tut sonra? evlendin eeee bir süre sonra artık evlendim o benim düşüncesi ile bitecek bir şenlik, iki ayrı karakter, iki ayrı yetşitirilme tarzı iki ayrı beyin bir araya gelip konsantre olamıyor ise yandı yavru keten helva, işte bu yüzden ne evlenirim ne de aşk yaşarım benden uzak Allaha yakın hop at bir göbek
Her geçen gün her şey pahalı oluyor
Evet her şeyin fiyatı artıyor
100 bin yeter mi ki 😂
Yetmiyor
Yavaş yavaş alınsa? Krediye girmek çok sıkıntı
Evet kredi büyük soru işareti
100 bin yetmezki
Nasıl yetmez
şu an ev eşyalarını yenilşyorum
100 bin artık para değil ki
Evet
Hayırlı uğurlu olsun. Allah mutlu olmak nasip etsin.
Herkes için aynı temenni 🙏
Baileys olurdum ben
Açar mısın?
afedersin yanlış yere cevap yazmışım ehuehue
ama mantıklı değil onun yerine kredi kartına taksit yaptırarark üfak ufak al alacaklarını faiz ödememiş olursun
Olsun önemli değil, aynı kapıya çıkıyor bu dediğin
aynı kapıya çıkmıyor kredi kartıyla alınca faiz ödemiyorsun
O vakit mantıklı
peşin fiyatına taksit yapıyorlar çoğu yer
şu an değil kredi oranları çok yüksek
Evet o yüzden sordum
Kredi çekmek yerine zamanında birikim yapmak daha mantıklı bence
Kredisiz olsun az olsun zamanla eksikler çıkar onları alırsınız Kervan yolda dizilir
Çok saçma.. onun birde geri öderken sıkıntısını çekemem
Mantıkla alakası yok bence mecbur olunca mantık aranmıyor yaaa🥹🥹
150 hibe var evlilere
O haricinde
Hayır, o parayla yatırım yapın
En mantıklısı aslında
sen mi çekicen
Sordum
çekiceksen önermem 100 bin için kredi çekilmez
Evet az bir mşktsrzkr olmaz diye düşündüm
bunun faizide var zaten gereksiz bişey
Evet faizi de var
kredi çeken sürünür...
Ona göre çekmek lazım
çekme
Kredi çekmek başlı başına saçma
Mantıklı olanı ne peki
Paran kadarını almak 80 bin paran varsa 60 binlik al
Yoksa yok zaten
Geri ödemesi bu faiz oranlarıyla çok zor
En az 150 k geri ödeme
Gerçi bizim ülkede iphone almak için kredi çeken mallar var 😂
O kadar parayı telefona vermem hele kredi çekmek nedir
Çeken aptallar var
Ben krediyi ev araba arsada çekerim sadece
Çok gerekliyse
Olur verirlerse
Çeyiz kadar saçma bir şey yok
Neden olmasın
KATILIYORUM
Boş bence ne işe yariyacak iki tane bardak iki tane fincan iki tane tabak iki tencere bitane çaydanlık çatal kaşık bu kadar kadar benim için
Keşke her kız senin gibi olsa canım @denizsu76 fazlası Zaten duracak dolapra deseen ♥️♥️♥️
Çevre yapınca yapıyoruz mecbur
Yani yapılıyor mecburen ama deniz gel evlenek
Küçüğüm daha çok ilerde olabilir ama teşekkürler
Hmm yaş kaç ki denizcim
19...
Olsun canım beklerim
Bekle
Ama evlencen mi
Hayır 🤣🤣🤣
Neden yavrum 😍
Evlilik ten korkuyorum Milet deli çünkü ben hiç yemek yapmasını bilmiyorum. Ev temizlemek falan bide çocuk istemiyorum onunda çocuk istememesi gerekiyor bide evlik sözleşmesi olmalı aldatan taraf 1 milyon dolar para vericek çünkü evlilik basit bir şey değil hedefler aynı olmalı bide dünya turuna çıkmayı planlıyorum çok gezemeyi severim onunda sevmesi gerkiyor yoksa evlilik yurmez rahat olmalı benim gibi ben kendi evimde temizlik falan yapmadım yemek yapmadım aynı şeyleri ondan bekliyorum illa yapıcaksın diyecekse birlikte yapicaz. Asla argo kelimeler kullanmalı. Not ::::: bunları sağlıyacak erkek anasinin karnından doğmadı daha. Korkmakta haklıyım eğer bu tür şeyleri bana sağlamiyacaksa hayatım mahvolucak. Yani bekar kalmak daha mantıklı
Senin faizlerden haberin yok galiba Saçmalamaaa
İşte çok yüksek
İşte mantıklı değil yani
Saçmalık , çeyiz gereksiz bir şey ciddimisiniz?
Boş evde otur o vakit
Hayır ama hangi çeşit çeyiz , gerçekten gelin çeyizi mi? O zaman değişir ben soruyu yanlış anlamışım jejriwuxhx
Kredi ile yaptigin hic bi is hayirli degildir
Çok genel oldu
Maddiyatin neyi yetiyorsa neye gucun geliyorsq o kadarini yap ille de 10 tencere ile ceyiz yapmak zorunda degilsin 3 tanesi ile ceyizini kur 5 tasnesi ile yap en guzel ceyiz huzurlu mutlu bir yuvadir
Hiç kalkışma. Evlendikçe tamamlarsın
Daha mantıklı
Gereksiz bnce
Bence de
Çeyiz olmasa olmazmı
Mümkün mü
Niye mümkün olmasın çeyiz şartmı o olmaz sa evlenilmezmi
Niye kendinizi bir mal gibi görüyorsunuz ki yaşm geçti evede kaldım çeyiz olmazsa evlenem ne bu abi ne kafa taşıyonuz
Şart elbette. Aldığın buzdolabı da çeyiz sonuçta
Ne kredisi, hergun her şey tamamlanır
Gökten gelmiyor o para
Tabiki
Değil tabikdee
Çözüm önerebilir misin
Çeyiz için kredi çok da mantıklı değil bence ilk önce gerçek ihtiyaçlar ve ya internetten vs indirimde bulunan ürünler alınmalı. Zaten zaman gectikce eşinle beraber para biriktirerek güzel ürünler ve isteklerinizi alabilirsuniz diye düşünüyorum ben🤗💁🏻♀️
Eş tek başına gem eve hem kızın alması gereken şeylere yetişebilir mi
Erkek tek başına değil tabikide kadının çalıştığı durumda benim dediğim geçerli ama öncesinde ailelerin yardımıyla kredi cekilebilir tabiki dediğim gibi aileler de katkı sağlar sonra eşin çalışıyorsa eğer o da yardimci olur tej basina yasamiyorsun souncta
*Yasamiyor
100 bin yete mi ki?
Önemli olanlar için
Allah yardımcınız olsun bende tarlayı satılığa koydum evlenebilmek için soran çok ama alan yok 🙂🙂
Ne kadar fiyat biçtiniz
1200000 bayramda 700 bin verdiler vermedim
700 bin az öyle arsalar için
Araya giriyorum ama fındık tarlası mı
Yok dostum ya normal tarla 1.5 dönüm meyve bahçesi geneli ceviz bizim burası Mardinin en güzel en yeşil yerlerinden anayol üzerinde Mardin Diyarbakır burada arsalar çok değerlendi son zamanlarda millet müstakil ev yapmak için alıyor çay kenarında
En değerli mal topraktır
Arsa toprak
Ne güzel
Evet müstakile kaçış var ileride ben de isterim ama şehirler farklı
@hasandldl aynen öyle kardeşim
@Bahtıgüzel bizim köy farklı ya 7/24 şehirde gibisin Mardin 15 dk Diyarbakır 40 dakika Mardin Diyarbakır havaalanları 30 ar dakika Mardin’e her saat başı şehiriçi var. Ayrıyetten dolmuşlar vs var. Yani avantajları çok o yüzden Mardin merkezden ve diğer ilçelerden buraya gelenler oluyor geneli de hep iş insanı ve ya kamuda üst konumda kişiler
Çok saçma bence
Bu devirde öyle
Kesinlikle, çeyizi geç kredi bile ayrı saçmalık zaten
Daha fazla çek yetmez
Bu hayatta doğru
Ceyize gerek yok bence
Boş evde mi oturacaksınız
Yooo evlenince Alcan ne lazimsa
Onun için soruyorum zaten
tamam pardon☺️
Çeyiz bence gereksis
Eve aldığın her eşyanın adı çeyizdir
Hepsini toplu bir şekilde almaya gerek yok bence
Azar azar almak lazım
Çok mantıksız
Mantıklı gelmedi bana da
Evliliğe inanmıyorum
Ama aranan bir kurum
Yeri çabuk doluyor
Onemli değil bazen ac bazen susuz raziysan gel benimle felsefem dugunede gerek yok bir imza
Gerek var mı çeyize?
Evlilik hevesi sadece
Kredi boş iş
mantıklı
Gereksiz
Hayır digil bence
Kredi demek kazık demek
Deyil bence
Hahir bence yazik
Çeyizi kız tarafı alıyor o yüzden evett gerekli
Mantıklı
Mantıksız
Hiç evlenme derim
Neden ki tecrübe mi konuşuyor
Tecrübe değil ama gerçek gün gibi ortadayda
Borç içinde boğulmaya gerek yok hele ev yoksa kiraya çıkıp sürünmeye de gerek yok
Kendi başına yaşa
Ev almak sence mümkün mü artık
Ciklet alamıyoruz sen ev diyorsun 😆🤣
Doğru
Aman güzelim boş versene başını agritma kendi yağında kavrul:) hadi ayağına taş degmesin
Teşekkür ederim
Hayır asla
Değil
Hayir