Erkek arkadaşım çeyiz alışverişi yapmamı saçma buluyor. Benimle ciddi düşünmüyor mu?

Çeyiz alışverişi yapmaya başladım. Aldıklarımı erkek arkadaşıma atıyorum, sürekli kötü yorum yapıyor, niye alıyorsun şimdiden bunları alman çok saçma deyip duruyor. Amacı ne bilmiyorum. 1 yıldır beraberiz aileler de tanışıyor ama niye böyle yapıyor? Beni sevmiyor mu, benimle ciddi düşünmüyor mu? Çok üzülüyorum, bir hevesle çeyiz alışverişi yapıyorum, gördüğüm muameleyi hak etmiyorum.

Erkek arkadaşım çeyiz alışverişi yapmamı saçma buluyor. Benimle ciddi düşünmüyor mu?
Erkek arkadaşım çeyiz alışverişi yapmamı saçma buluyor. Benimle ciddi düşünmüyor mu?
Cevapla