C şıkkını kullananı görürsem üzülürüm :D Kilonuz nasıl değişti? Ben tartıya çıkmaktan korksam da kilo aldığım aşikar. Monica gibi elimde yiyeceklerle dans etmenin anormal yanını göremiyorum...
Kilo aldım...
Kilo verdim...
Hiçbir şey değişmedi, cinim ben.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kalorileri pistten alalım! Karantina döneminde kilo durumunuz ne alemde?
Şahsen hiçbiri çünkü evde tartı yok ve eczanelerde Corona Virüs nedeni ile kaldırılmış galiba. Hiçbir şekilde kilomu öğrenemedim ama aşırı merak ediyorum. 🌸
Bu süreçte çalışanlar arasındayım. Hemde çok yoğun olarak. Karantinanın ilk başlarında kilom yine 93-94 arasındaydı. Zaten iş yerinde bayağı hareketliyiz. Yemekler de çok güzel olduğu için biraz da kaçırıyorum ama yine de yakıyorum. Beni kilo aldıran ve kilo vermeme engel olan içecek çay. Oda şekerden dolayı çok içiyorum. İçmesem emin ol 90 falan olurum ama yine de benim kilom normal.
Ramazan ayında sürecin içine girince bir ara 92.5 oldum. Gündüz çalışırken o kadar zorlandım ki havalar fena sıcak oluyordu. Ulan dedim bugün gidip kola alacağım iftarda da kana kana içeceğim öyle bir hararet oldu bende. Daha sonra 4-5 günün sonunda yine 94 oldum. Şimdi bitti kola sezonu yine aynıyım..
Bu resim deki kadını neden koydun hasta diye onu neden koydun detayda anormal yanını göremiyorum demişsin de sorunu detayını sevmedim engellileri böyle aşşaglamayın
0
3 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
Pardon ekmek yiyormuş sevinerek özür dilerim kadın engelli gibi durmuş