Psikolojim cok bozuldu ve bence haklıyım vicdani ve insaniyeti olan herkes böyle hisseder haksız mıyım?

Yolda ölen kedi görmek benim günlerimi mahvediyor

Aç susuz çaresiz insanlara bakan hayvanlar beni çok üzüyor evde olduğumda çaresiz hayvanları düşünmek ve elimden hiçbir şey gelmemesi beni çok üzüyor bütün hayvanlara isterdim ki iyi bakabileyim karınlarını doyurayım kalabalıklar içinde kimsesiz kedileri köpekleri görünce çok üzülüyorum istedikleri tek şey yemek su ve ilgi bir kere hamile bir kedi görmüştüm zayıflamıştı onlara resmen bir canlı değil eşya muamelesi yapılıyor bu yüzden bu ülkenin sevilecek yanı kalmamış her yanımız pisliklerle dolu masumlarla derdi olanın derdi bitmemesi dileğiyle bu ülkedeki olaylar durumlar benim psikolojimi çok bozdu ben zengin olsaydım her şey farklı olabilirdi bir kere köpek toplamasıyla ilgili gündem vardı ve evimizin karşısında kimse olmasa bile 2 tane köpek araya girip insanlardan saklanıyordu Bu durum benim canımı çok yakmıştı kimden yardım istemek gerekirdi belediyeden ama belediyeler ne yapardı siz biliyorsunuz bir keresinde benim günlerimi mahveden karşı komşu köpeğine bakmıyordu üstüne üstlük şiddet uyguluyordu sosyal medyada da yardım istedim ama elimden bir şey gelmedi ya o kadar sevimli köpekti ki zayıf olmuştu baya ve arkadaş canlısı ev köpeğiydi şimdi o köpek yok ortada ama ben sebebini biliyorum ve bir kere ben işe giderken 2 tane sokak kedisi sevdim ama göreceksiniz cins kediler gibiydi tüyleri uzun ve kilolu suratları baya tombiş yuvarlaktı benim aynı zamanda işe yetişmem gerekti sevdim deli bir adam yanıma geldi kedileri götürdü kucaklayıp ve ben işe giderken bütün gün aklımdaydı bu ülkede yaşamak koskocaman bir sınav kim ne derse desin paramparça olmuş hayvan gördüm içim kan ağlıyor kimse dönüp bakmıyor yâ insanlar çok zalim böylesine insanlar Müslüman olmuş ne benim gözümde sıfırlar Aynı zamanda yük bindirilen atlara çok üzülüyorum her gördüğümde içim acıyor hayvan zorla yürüyor
Psikolojim cok bozuldu ve bence haklıyım vicdani ve insaniyeti olan herkes böyle hisseder haksız mıyım?
Cevapla