Çok uzun bir zamandır kötü bir psikolojideydim ve maalesef bu dönemde kimse yanımda olmadı. şimdi de doğru yanlışı bilemiyorum?

İnsanlarla konuşurken ne yapmam lazım nasıl davranmam nasıl düşünmem lazım bilemiyorum. İnsanlar da değil mesele. Kendi içimdeki bir sorunu çözerken boşlukta gibi hissediyorum hiçbir şeye cevap bulamıyorum. Sizin böyle bir döneminiz oldu mu? Nasıl başa çıktınız?
Çok uzun bir zamandır kötü bir psikolojideydim ve maalesef bu dönemde kimse yanımda olmadı. şimdi de doğru yanlışı bilemiyorum?
Cevapla