Yıllardır beslediğim sokak kedimi kaybediyorum, vicdan azabıyla nasıl başa çıkabilirim?

Çok üzgünüm nerede nasıl paylaşacağımı bilemiyorum buraya yazıyorum 2 3 senedir beslediğim bir sokak kedisi vardı daha 1 yaşındayken kışın hastalanmıştı veterinere götürmüştüm ama evde kedim olduğu için eve alamadım apartmanın dışına küçük bir yuva yaptım ona kullanmadı ama durumu kötüye gitmedi ağzında hep bi yara olduğu için her gün onu bulup yaş mamayla ve bazen de ezilmiş mamalarla kaşıkla besledim 3 yaşına kadar baktım ama son 1 aydır sokaktaki kedilerden dayak yiyodu koruyamıyodu bugün balkona alayım dedim almamla atlaması bir oldu veterinere götürdüm ama yaşamaz dediler vicdanım susmuyor nasıl toparlanacağımı bilmiyorum

Yıllardır beslediğim sokak kedimi kaybediyorum, vicdan azabıyla nasıl başa çıkabilirim?
Cevapla