Kedim öldü çok mutsuzum. Artık hayatın hiç bir anlamı kalmadı. Bu duruma nasıl alışırım ki ben :'( ?

7 senedir beslediğim buyuttugum 7 sene once sokakta bir kış günü titrerken buldugum kedim dün akşam öldü. Hala kendimde değilim dünden beri ağlıyorum. Beni anlıycak hayvansever dostlarimin olduguna inaniyorum. Benle dalga geçenlerde olucaktir bir hayvan icin bu kadar aglanir mi diye annem kadar sevmiştim ben onu. Tum basarilimi basarisizliklarimi pes etme noktasina gelişlerimi universite kazanmak icin gosterdigim cabayi her seyi ona anlatiyodum ve beni purdikkat dinliyodu canım kedim.. ama artık o yok ve hayat tum anlamini yitirdi benim için. Ben bu acıya alışır mıyım sizce? Yeni kedi alın demeyin bana. Hiç bir kedi onun yerini tutamaz... her sabah onun o şirin suratını sevmeyi , yanımda yatmasini en kotu anlarimda gelip beni teselli etmesini koskoca 7 seneyi onu ilk gordugum 2010 Ocak ayını asla unutmuycam. Bazen bir hayvan , bir insandan çok daha dost olur sana.. bunu beni yadirgiycak olanlar bir hayvan icin bu kadar uzunulur mu diyenler insallah bir gun anlarlar...
Kedim öldü çok mutsuzum. Artık hayatın hiç bir anlamı kalmadı. Bu duruma nasıl alışırım ki ben :'( ?
Cevapla