Kedim öldü ve bunun için kendimi suçluyorum. Bu durumu yaşayıp aşabilen var mı?

9 ay önce kedimi kaybettim ve herkes aksini söylese bile bunun için kendimi suçluyorum. Daha iyi olsaydım eğer şimdi yanımda olacağını, yaşayacağını düşünüyorum. Kedisini kaybeden ve bunun için kendisini suçlayan var mı? Aşabildiniz mi?

Kedim öldü ve bunun için kendimi suçluyorum. Bu durumu yaşayıp aşabilen var mı?
Cevapla