Kedimi kaybettim ya dün gece ya da bu sabah öldü çok kötüyüm bu süreç nasıl atlatırım ne zaman geçer?

Hiç evcil hayvan gözüyle bakmadım hep kızım diye sevdim öpüp kokluyordum sürekli evimizin bebeği gibiydi evladım gibiydi gibi fazla öyleydi bir kediden daha fazlasını görüyordum ona baktıkça oyunlar oynuyordum bazen hırpalayarak seviyordum ama bunlar sadece sevgidendi kalbimin bu kadar acıyacağını içimin bu kadar sızlayacağını asla tahmin etmezdim her şeyden elimi eteğimi çektim ne doğru düzgün yemek yiyebiliyorum ne bir şey yiyip içebiliyorum ne yapmam lazım bu süreç nasıl ilerliyor lütfen yardımcı olabilir misiniz 😭😭😭

Kedimi kaybettim ya dün gece ya da bu sabah öldü çok kötüyüm bu süreç nasıl atlatırım ne zaman geçer?
Cevapla