Evcil Hayvanlar Kedimi kaybettim. Çok üzgünüm. Bu acı nasıl geçer? myraes Takip Et Guru Yaş: 27 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Canım kedimi bugün kaybettim. İçim o kadar acıyor ki. Bu tarifsiz acı nasıl geçer?😢 Kedimi kaybettim. Çok üzgünüm. Bu acı nasıl geçer? Cevapla Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Evcil Hayvanlar konusunda 10,4b cevap paylaştı. Bence yeni kedi sahiplenin. geçmiş olsun 0 1 Yorumla myraes +1 yıl Teşekkür ederim zaten 3 kardeşlerdi ama hepsinin yeri ayrıydı gözümde 😢
Neyse1900 Takip Et Xper 6 Yaş: 39 , eic 100% +1 yıl Ayyy babyy çok güzelmiş, insallah yarın çıkar gelir 1 0 Yorumla
djfurkan13 Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl Bu acıyı ben de iki defa yaşadım. İnsan zamanla alışıyor fakat arada bir akla geldikçe sızlatır. 0 0 Yorumla
aslıı_449 Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl geçmiş olsun :( noldu da oldü 0 3 Yorumla myraes +1 yıl Sağolun 😢 dilinin altında kist vardı veteriner ameliyat olması lazım dedi oldu gayet iyiydi bir kaç gün içinde kötüleşti yarasındaki enfeksiyonu kanına karışmış o sebeple öldü😢😢😢 Yorumla aslıı_449 +1 yıl :/ yeni bi kedi alsan? eksikliğini hissetmezsin belki Yorumla myraes +1 yıl Zaten üç kardeşlerdi 😢 iki tane kaldı. Bir sokak kedisi evime doğum yapmıştı 6 ay önce. O günden beri bakıyorum canlara 😢 Yorumla
ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl başın sağ olsun üzülme yenisini alırsın 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Bence yeni kedi sahiplenin. geçmiş olsun
Teşekkür ederim zaten 3 kardeşlerdi ama hepsinin yeri ayrıydı gözümde 😢
Ayyy babyy çok güzelmiş, insallah yarın çıkar gelir
Bu acıyı ben de iki defa yaşadım. İnsan zamanla alışıyor fakat arada bir akla geldikçe sızlatır.
geçmiş olsun :( noldu da oldü
Sağolun 😢 dilinin altında kist vardı veteriner ameliyat olması lazım dedi oldu gayet iyiydi bir kaç gün içinde kötüleşti yarasındaki enfeksiyonu kanına karışmış o sebeple öldü😢😢😢
:/ yeni bi kedi alsan? eksikliğini hissetmezsin belki
Zaten üç kardeşlerdi 😢 iki tane kaldı. Bir sokak kedisi evime doğum yapmıştı 6 ay önce. O günden beri bakıyorum canlara 😢
Rahmetli çok şekermiş.
başın sağ olsun üzülme yenisini alırsın
Sokaktan yeni kedi sahiplenin
Arayıp bulursan
Time