Sokak kedisini eve alıp bağlanınca geri gönderemeyen var mı, vicdan azabıyla nasıl başa çıkılır?

Havalar cok soğuktu kar yagıyordu disarda bir kediyi sahibi olmamak adına gecici olarak evimize aldık gecici olrak bu sure zarfında yas mama kurumama ödül maması vs eksik etmedm ama gitmesi lazım 2 haftadırlı gitmiyor sürekli kapıda bende acıyıp içeri alıyordum geri dün işte en son çıkışında artık geri almamaya karar verdim dünden beri içeri almadım yas mamasınk sokakta verdim kabul etmedi maddi durumumuz iyi değil hasta olursa tedavi masraflarını karşılayabilecek bir gücüm yok yemin ederim vicdan azabından ölüyorum günah işledim diye kedi gitmiyornkardi binada komsunun camının önünde duruyor sürekli bizim binaya bakıyor evimde imkanımda yok bakabilecek yerimde yok müsait değil üstelik her tarafamıda çizdi annemde istemiyor zaten sokak kedisi diye kedi kısırlsştırılmış ama ne yapacağım ben bu vicdan azabıyla ne olur bir seyler söyleyin acil çok üzülüyorum hasta. Olursa karsılayamam evdede istemiyor annem

Sokak kedisini eve alıp bağlanınca geri gönderemeyen var mı, vicdan azabıyla nasıl başa çıkılır?
Cevapla