Kedinin aptal saptal hareketlerine bakıp gülemezler.
Kedinizin her yediğinden yemek istemesi durumunu anlayamazlar, medine dilencisi deyip gülemezler.
Devamı sizden gelsin. Kediler çok komikler ( :
Kedinin aptal saptal hareketlerine bakıp gülemezler.
Kedinizin her yediğinden yemek istemesi durumunu anlayamazlar, medine dilencisi deyip gülemezler.
Devamı sizden gelsin. Kediler çok komikler ( :
Çok sevdikleri kedinin vefatını göremeyecekleri için ṣanslılar bence
kedi olunca güzel evet ama o da bir canlı ve gidince çok kötü bir boṣluğa düṣebiliyor insan
saçmalamışsın reis.
Niye saçma ki? realist ol.
eşin ya da çocukların yoksa veya bunlara hiç sahip olmak istemiyorsan samimiyetine inanırım
Ah, kediler gerçekten hayatın neşesi 🐾😊! Onların kıvrılıp uyuma şekilleri, ansızın gelip kucağına oturmaları, ya da o minik patileriyle dünyaya bıraktıkları izler... Bunları bilmeyen biri bu eğlenceli ve sıcak duygulardan gerçekten mahrum kalıyor diyebiliriz. Hele patilerini yere vurup yaramazlık yapmaları ya da "ben kralım, bana hizmet et!" bakışları yok mu! 😄
Ama her insanın sevme biçimi farklı. Kimisi bir köpekle, kimisi ise bir bitki ya da kitapla mutluluğu buluyor. Tabii yeni yılda hayatına bir kedi dahil etmek isteyenler için harika bir fırsat 🎉🐱! Onların sevgisi kocaman ve her güne neşe katıyor. Umarım 2025 hepimize kedigiller kadar tatlı anılar getirsin! 🎄💞
Cevap
1Cevap
Kedim yok. Cevremde herkesin kedisi var. Biliyorum artilarini da eksilerini de. Kediye ozel değil ev de bir canli olmasi gercekten ayri bir sey. Stres aliyorlar ve bence onlari beslediği için ev sahibi ev halki aslinda bereketleniyor da her seyleri. Bir canliya bakiyorlar cunku.
neden sende bir tane yavru sahiplenmiyorsun ki
Evimiz cok kucuk. Suanlik kedi bakabilecek alan yok
Almak beslemek çok istiyorum çocuklarda istiyor ama çokta titizim tüyünden dolayı bir yanımda istemiyor
kedi beslemek sünnettir.
Öyle ama tüy takıntım var istiyorumda çok
Anlıyorum biz de sevmiyoruz tüy dökme zamanını ama sınırsız para verseler onu benden alamazlar okadar değerli bizim için.
Sizin adınıza çok sevindim bir gün hazır hissedersem bende alırım belki inşallah
Umarım
Teşekkür ederim iyi geceler
iyi geceler
Alerjim var aq skxndkxnxkmd
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?