Elazığ’da yavru kediyi sokağa atan kadına 2.724 TL para cezası verildi.
— Pusholder (@pusholder) August 7, 2022

Elazığ’da yavru kediyi sokağa atan kadına 2.724 TL para cezası verildi.
— Pusholder (@pusholder) August 7, 2022

Allah belasını versin ben yazlığa gidince sokakta yavru köpekler vsr yemek, su veriyorum sadece kendi kedime değil apartmanın önüne su koyuyorum vicdansız çok hapis cezası verilmesi lazım ki aklı başına gelsin.
Şeref Yoksunu Pislik 😡 Peh Cezaya bak bu mu ceza en az 300 Bin TL alması gerek İşte böyle hayvan Düşmanlarına vermeyecek sin hayvani Yazık günah ya Sen Kal bakalım sokakta nasıl oluyor Muş Vicdansız İstemiyorsan Neden Alıyorsun Oldu ki Pişman oldun Çok Güzel bakan Barınaklara bırak Sokağa terk etmek nasıl Kalpsizlik
Çok bile bence, sonuçta bunun önüne geçilemez hep olacak bir şey, bilinçsiz insanlar bir hevesle alıyor ve bakmakta zorlanıp sokağa atıyorlar. Asıl mesela bu yavrucukları öldürenlerde. İşte onlara en ağır cezalar verilmeli

Evde 4 Yavru 1 yetişkin kedim var asla kıyamıyorum hasta oldu biri veterinere bırakmak zorında kaldım 1 geceliğine sabaha kadar ağladım ya bir şey olursa diye 😔😔
Sizin gibi merhametli güzel bir eş diliyorum Allahtan
@Mayakovski19 Allah gönlünüze göre eş nasip etsin
Cevap
55Cevap
Az ceza
Yeterli değil bence. Daha ağır olmalı. Canlılar sahiplerini annesi olarak görürler özellikle kediler. Güvende hissederler. Madem bakamıyorsa sahiplenmeyecekti. Böyle insanları anlayamıyorum o yavrunun ne zararı olabilir size. İnsanlar fazlasıyla bencil ve egolarını ön planda tutuyor. Aynı evrende yaşamamalı cellatlar vicdandan yoksunlar çocuklar ve canlılar..

Dördünü sütten kesilince ayrı ayrı bir saat kucağımda taşıyıp 1saat yürüdüm. Yeni yerlerinde farklı güzel insanlara sahiplendirdim
Sahiplendiyse bakmakla yükümlüdür aynı insan çocuğu gibi. Ama onun dışında zaten bir kediye bakma yükümlülüğü yok evine zorla girdiyse atabilir. Her insanın şevkatli olmak zorunda değil. Haberi bilmeden yazıyorum bilgine yani kadını savunmuyorum.
İyi olmuş çocuk yapmazlar annelik duygularını kedilerle bastırmaya çalışırlar sıkıldıkları yerdede tutar atarlar doğurdukları çocuğu atamayacakları için kedileri atabilecekleri için kedilere yönelir birde duyar kasarlar. Samimiyetsiz kitle
Daha farklı cezalar olmalıydı hatta. İnsan nasıl kıyar. Bari barınağa bıraksaydı. Eve alışmış bir kediyi nasıl sokağa atar bi insan, hem de daha yavru. 🥺
Şu saftiriği sokakta bulduk. Bunu nasıl atayım şimdi ben.
😅😊 Aynen Evet Bizim Burası da Kedilerin Mahallesi 😅Her Mahalle de Kedi Görüyorum hep Bizim Evin burada da Var Arada görünce Seviyorum Maşallah Hemen Kafasını sürtüyor önceden kafa atardı elime 3 Gün önce de Yeşil Irmak orada bi kedi gördüm Seviyorum Elime zıplıyor eldiven vardı onu mu çekmeye çalışıyor anlamadım 😅 Köpek pek görmüyorum Kedi çok fazla var Maşallah
Ya nasil kediyi atabiliyor ya benimki benim canımı çektir isiri kanımı çıkartır ellimk bile kaldırmam , yani kıyamam ya hiç yeterli değil bence onuda evde atsalrdi keşke 🙁😒
Bakmicaksa hiç eve almamalı, zaten evcil hayvan meselesine okadar karşıyım ki, hayvanları adeta kullanmaktır bu. Bırakalım kendi alemlerinde yaşasınlar. Mümkün mertebe karışmayalım
Yetmez asla bakıcam diye al sokağa bırak insanoğlu nankör bir de çocuklarına karne hediyesi yavru köpek kedi alıp okullar acılınca sokağa bırakan se. re. fsiz ler var ...
Kadına tecavüz köpeğe kediye eziyet ver ceza bitsin çok merak ediyorum bu canlılar size ne yapıyor bunun bedeli bunu sadece ceza.
Yeterli değil o kedinin babasina ziktirtmek lazimdi bu kadını
Sonunda hayvanlara karşı işlenen suçlara can yakacak cezalae görüyoruz şükür. Aslında yetersiz olmasına yetersiz de hukuken daha ne olsun.
Kediyi kadın mi doğurmuş? Atarsa atsın zaten hayvanlar disarda büyüyor eger yavruya süt verebilir tabiki oda onun insafına kalmış
İşte bir canı sokağa atmanın bedeli para oda cüzi miktarda para rezillik deyip susmak istiyorum ağzıma bozarım çünkü
Ya kurban olurum ona ben sevmeye bile kıyamam nasıl olur da sokağa atarlar yemin ederim anlayamıyorum yaa.
Şu ekonomik koşullar altında bence caydırıcı bir ceza gibi duruyor. Keşke her alanda hak edilen caydırıcı cezalar sağlanabilse..
İnsanlığını kaybetmiś birisine ne kadar ceza versen de azdır. topluma geri kazandırılmalı bence
Bilmiyorum
Para cezası olmamalı
Aslında
Ne diye alıyorsun o zaman karı..
sokakta yaşıyorlar velev ki bakamayacaksan sokagada atma .
Yavru kedi dışarı atılır mı ya çok sevimli oluyorlar 🥺
Suçlardan caydırmanın tek yolu para cezası olarak kalmamalı.
Kedinin aylık kira masrafı çıktı valla sokakta kalmaz artık 😂
Bence evin tapusunu kedinin üstüne yapıp kadını dışarı atsınlar
İnsan şunlara nasıl kıyabilir bal gibi tatlılar
Şeriat yaklaşıyor maaşallah 😊 cezasız kalmasın hiç bir suç, kısasda hayat var😉
yeterli değil, kendisini de sokağa atacaksın evden atılmalı. Neyseki ilahi adalet var. para cezasıyla kalmaz bu işler yaşattığını yaşamadan ölmez kimse.
Az bile. Hayvanlar ve insanlar ayni ceza gormesi lazim. Sonucta oda bir Canli
Az Bile olmuş bakamayacaksan alma kardeşim!!! Bu kadar basit
Abi aptal mısınız? Hayır cidden soruyorum şimdi kimse zorla bir kediye bakmak zorunda değil. Sonuçta hayvana şiddet yok ve kediler zaten sokakta da yaşayabiliyor neyini abartıyorsunuz bunun? Lütfen cevaplayın merak ettim.
Mesele ceza değil aslında hapise atsalar ne olacak. Asıl mesele insanlığın vicdan kaybı
Artık kendi bebeğini çöpe atıp ceza almıyorlar bile
Az bile o ceza hayvan eşya mal değil oda insan gibi canlı
Artık kedi köpek ler için 31Aralık 2022 kadar mikroçip takılması zorunlu kimliklendirme için artık mikroçip numarası hayvanın sağlık aşı bilgileri sahibin telefon kimlik bilgileri tarım bakanlığı veri tabanı işlenecek microcip okundu da hayvanın kimlik numarası ile sahibi telefon adresi ulaşa bilcek
Kedimi istemiyordu eniştem bende sen gidebilirsin dedim eve adım atmadı bir daha 😀😀
Az bu o kadar hayvanı almışsın barı beslemiycekseniz almayın yazık
Assssla yeterli değil, keşke aynı şeyi o kadına yaşatacak bir ceza sistemi olsa...
Değil ama böyle bir ceza olduğunu bilmiyordum ceza olması güzel bisey
O nasıl ceza bence kediyi eve alıp kadını atmalilar sokağa
Yazık ya önce alıyorlar hayvanların günahına giriyorlar sonra hop at sokağa ne kadar basit olmuş
Ceza çok düşük. Kediyi satın almak bile daha pahalı bu cezadan.
2.724 mü😳 cidden yazıklar olsun
hani hapis cezası vardı noldu
Hayvanların hala değeri bilinmiyor...
bu tatlı şeyi bana verseydi keşke
Kadın kendi kedisini mi sokağa atmış anlamadım
Daha fazlasını hak ediyordu
Kedi nerede olur normalde
Caydırıcı olduğunu düşünmüyorum
Yetmez, en az 50 bin lira kesmeliydi.
Az bence 10-20 bin vermeleri gerek
10k 30 gün hapis en ideali
Kedileri anneleri bile atıyor. Onlara napalım?
Yaşam alanı olam sokaktan niye almış o zaman
Kedi bol olum nolcak ceza iptal olsun
Çok az. Onu da evden atsalardı keşke
Bulunması bile şaşırttı
yine de iyi. hiç olmamasından
En azindan ceza vermisler gene de az para degil
Boş kediler zaten sokakta ne cezası
he işte aynen beyinsiz beyinsiz konuşuyorlar işte. iki kedi besleyen kedi delisi olan biri olarak söylüyorum bunu.
aaa özelden konuşmuşuz daha önce seninle :)
@34egemen34 yalnız kediden, özele efsane bağladın.
@_GerdekBasan_ yoo konuşmuşuz daha önce özelimize baktım
Şu tatlılık nasıl bişey ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?