Ortak yaşam alanlarına ekmek veya yemek artığı dökenlerle ilgili ne düşünüyorsunuz?

Bence pislikten başka bir şey değil. O hayvanları da insan yiyeceklerine alıştırıp, bağımlı hale getiriyorlar. Hayvanları besliyor olmak adı altında vicdan masturbasyonu yapıyorlar.

Rahat bıraksalar onlar sokakta karınlarını bir şekilde doyuruyor zaten.

Ortak yaşam alanlarına ekmek veya yemek artığı dökenlerle ilgili ne düşünüyorsunuz?
Ortak yaşam alanlarına ekmek veya yemek artığı dökenlerle ilgili ne düşünüyorsunuz?
Cevapla