Hayvan barınaklarına ya da belediye her neyse vicdaniniz yok mu?

Yolda bı hayvan görüyoruz sadece ayağından yaralı tesim ediyoruz bize bı numara veriyolar arıyoruz hayvan öldü la hayvanın bişi yoktu. Ki nasıl becerdiniz öldürmeyi hiç bı hayvanın sagsalim geri verildigini duymadim
Hayvan barınaklarına ya da belediye her neyse vicdaniniz yok mu?
Cevapla