Kedimi kaybettim Melek oldu yas süresini nasıl hızlı atlatırım psikolojik destek almalı mıyım?

Normalde farkındalığı yüksek bir insanım inanın ki hastalığı çok sinsi ilerlemiş kullandığımız mama çok yağlıymış ve kalp hastalığı yapmış kendim den nefret ediyorum pro blan aldım daha önce bir de Royal Can ama severek yemeyince bıraktım zaten bir kedimiz daha var o duruyor sadece Kuru mama değil tavuk da ciğerde falan yiyordu ev halkı farklı şekilde besledi neden böyle oldu anlamadım şimdi sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yer diye bir deyim var diğerinin üstüne çok titriyorum eğer istediğini yapmamaya çalışıyorum lütfen acıma almayın ona göre yorum yapın ilaçlarını içirdim veterinere götürdüm sürekli taksilerle çok uğraştım yaşasın diye ama olmadı 😭😭

Kedimi kaybettim Melek oldu yas süresini nasıl hızlı atlatırım psikolojik destek almalı mıyım?
Cevapla