Kedimi kaybedeli 40 gün oluyor. Daha 1 yaşında bile değildi. Erken ölümün acısıyla her gun ama her gün ağlıyorum. Yardım edin lütfen?

Bikac yıl yaşasaydı öyle ölseydi yemin ederim bu kadar yanmazdim. Hiç doyamadım ben yavruma. Çok anılarımız var , her hareketi gözümün önüne geliyor. Öyle bi cadıyı toprak altında görmek canımı çok yakıyor. Yakıştıramıyorum ölümüne inanamıyorum. Her Allah'ın günü ağlıyorum. Çektiğim evlat acısı değil de ne. Bu durumu yaşayan oldu mu nasıl atlattıniz ne olur bı akıl verin. Dayanamıyorum 😭😭?

Kedimi kaybedeli 40 gün oluyor. Daha 1 yaşında bile değildi. Erken ölümün acısıyla her gun ama her gün ağlıyorum. Yardım edin lütfen?
Cevapla