Kedim 2 ay oluyor öleli. Kendime gelemiyorum, çok erken öldü. Daha 1 yaşındaydi. Napicam lütfen teselli verin?

Eğer yaşasaydı 5-8 sene yemin ederim böyle kötü olmazdım. Enazindan okadar yanımda kaldı derim. Ona doyamamak onu erkenden kaybetmek , beni kahrediyor. Kollarımda can verdi. O benim kızımdi. Evladımı kaybettim. Canım çok yanıyor. Ne olur yeni kedi alın demeyin. Manavdan elma mı alınıyor, onun karakteri gibi olmayacak, o olmayacak. Başka kediyi onu sevdiğim gibi sevemem. Napmami önerirsiniz?

Kedim 2 ay oluyor öleli. Kendime gelemiyorum, çok erken öldü. Daha 1 yaşındaydi. Napicam lütfen teselli verin?
Cevapla