AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
232Cevap
50 yaşında bile evlenen insanlar var. Siz yine kısmetinizi bekleyin. Elbet bir gün o kişi karşınıza çıkacaktır...
Ablamın bir arkadaşı 50 yaşında evlendi.. merak etme senin de kalbini çalacak, sana değer verecek biri çıkar karşına.
Kısmeti ‘beklemek’ yanlış tavır olabilir mi? Kısmeti arayıp bulabilirsiniz belki? Size gelmiyorsa siz ona gidin?
belki de nasibin de evlilik yok ama üzülme günümüzde evlilikler kısa ömürlü zaten ayrılanlar oradan oraya çocukla savruluyorlar , yine hazin son
hayırlısı Rabbim tez günde hayırlı nasibini nasip etsin inşaAllah
kaç doğumlusun
Hayırlısı ne ise o olsun inşallah. 85
3 yaş var aramızda bende bekarım
Rabbim gönlüne göre versin fıstık. Ne istiyorsan şu günler hürmetine şıp diye oluversin 💚💚
ALLAH razı olsun canım Amin inşaAllah seninde cümlemizin :)
Arkadaşlar araya girip sohbetinize bölmek istemezdim, lütfen kusura bakmayın. Yaşınız çocuk İçin daha uygun. Tam düşünmeden evlenirsen ve anlaşamazsanız geri dönüşü çok zor olur. O zaman hayat tam zehir olur.
Yazdıklarınız anladığım ikinizinde çok temiz bir kalpleri var belli. Sadece mutlu olmak istiyorsunuz. 😊😊 bir bayan ne ister dersen.
Erkeğinin;
İlgisi ister
Sevildiğini hissetmek ister
Kendini özel hissetmek ister. 😊😊😊
O büyük kalbinizi aşkla dolduracak ve çok ilgili, sevildiğini hissettiğiniz ve sizi özel hissettirecek erkek mutlaka hayatınıza girecektir. Sakın unutsuzluğa kapılmayın, tamam mı? 😊😊
Bu arada olumsuz görüş yazan kişileri sakın dikkate almayın. Siz ne yaptığınızı bilen bayanlarsınız. Karar verir ve arkasında sonuna kadar durursunuz 😊😊
Selam,
Yaş 35 yolun yarısındayım bende...
Bilmiyorum ne yapacağız? 🙄
Muhabbet kuşu var bende ama pek bir şey farkettirmiyor... Siz kedi edindikten sonra faydalarını görürseniz tavsiye eder misiniz? ☺️
Tamamdır
Tisikkirlir sipirwimin ☺️❤️
Siz niye evlenmediniz beyefendi?
Evlenip mutsuz olacagina kedi kopek. beşle daha iyi ben 19 senedir mutsuzum
Kesinlikle öyle yanlış evlilik yerine doğru bir yalnızlık gerek
Kesinlikle
mutsuzsan ayrıl o zaman 🙄
güzel fikir..
benimde gidişatım bu yönde hayırlısı shfksm
Umudunu yitirme. Nikâh tarihi ile ölüm tarihi şaşmazmış. 40 yaşında aradığı aşkı bulanları gördüm ben.
Eşim 36 ben 37 idi evlendik sorsan mutlumuyuz şöyle böyle ama neden olmasın
Çalışıyormusun
İş veya arkadaş çevren yok mu
Belli yaşı geçince evlenme kararı almak zorlaşıyor
Umudunu kaybetme derim, elbet biri çıkar karşına. Eş dosta haber vermen ve insan içine aktif olarak çıkman gerek.
Evde kedi beslemek kadar kötü olay yok. O kadar çok hayvan beslemek istiyorsan köpek besle en azından sadık olur.
Kedi : koy elini vicdanına hak ettiysem eyvallah..
Hahahah😂😂
Kedi beslemek harika bir sey
Dımııı
Eğer niyetiniz evlenmekse hayatta birazda siz atik olacaksınız beklemekle olmaz. Kedi sahiplenin. Evlilik, sevgililikle ne alakası var anlamadım.
30 yaşından sonra evlilik olmasada çocuk evlat edinilebiliyor, bu olasılığı da düşüne bilirsin.
36 yaş çok geç bir yaşya 😞 üzüldüm senin adına. 50 yaşından sonra beden gerilemeye, kronik hastalıklar, şeker, tansiyon sorunları başlıyor. 60 yaşından sonra yaşlı moruğun teki oluyorsun zaten. En fazla haftada 1-2 kere gelen torunu sevmeye gücün olurdu. Onuda kaçırmışsın artık😕
Zaman acımasız beklemiyor, bir hayat arkadaşı olmayınca; mutluluğunu paylaşacağın yanında biri olmayınca, o mutlulukta tam mutluluk olmuyor.
Hayatına normal devam et. Evlenip dağılan arkadaşım mutlu olandan daha çok, bence sevgi arıyorsun normal olarak, bekleme modunda olmana gerek yok. Hayatında hobilerin olsun zaman kıymetlidir.
Demek ki şimdiye kadar ki yaşam şeklinden sana hayır yok. Bişeyleri değiştir hayatında. Ev değiştirmek kedi sahiplenmekte bir değişim. Dene bakalım
Hayata küsmek yok seveceğin biri olacaktır elbet. Sanırım sen armudun sapı üzümün çöpü derken geç kalmışın..
bu işler gerçekten kısmet..önemli olan doğru kişiyi bulmak.. bunun içinde fırsat vermeli görmelisin..
Sen yine bir kedi sahiplen ama hayatına karşı olumsuz fikirleri üzerinden at. Olmak zorunda değil biri hayatında ama olmaması içinde bir sebep yok.
Bence herşeyin zamanı. Kendini hazır hissetmek ile olmak farklı şeyler. Hazır olduğunda inan etrafa bu işareti verirsin. Ve herşey yoluna girer
Hemen hemen aynı durumdayım ben de. Evlenmiş olmak için evlenmektense kalbimi dinler içimden geldiği gibi yaşarım.
Gayet hayatını özgürce yaşayabilecek genç bir yaştasın, ama bir kediyi sahiplenme fikri çok tatlı bir fikir bence. Planlarının, odak noktası sen olmalısın. Bu hayatta keşfedeceğin çok şey var ki aşk, her yaşta karşına gelebilir.
Valla sen bilirsin ama bence her topalın bir kör alıcısı var biraz kendi reklamını yap ben sana bir günde 20 tane koca adayı bulurum. :D
bence öyle düşünmemelisinin.
en yakın arkadaşımin halası 40 yaşında evlendi. ve dha geçenlerde gördüm eşiyle beraber muhteşem bir ikili olmuşlar.
inanın ben imreniyorum
sizinde inşallah çok iyi bir eşiniz olur.
Cevrende ailende kimse yoksa online sosyal aglardan birileri ile de tanisabilirsin tek basina yaslanmak cok zor
Hiç sevgilisi olmayanlar ne yapsın abla. Misal ben fiziksel engelliyim diye arkadaş bile edinemedim.
Önemli olan kafadan engelli olmamak. Bir keresinde engelli bir sevgilim vardı. Yanımda 5-6 kere eski sevgilisi için ağlayınca bıraktım. Engeli kafadaymış salağın. Engel zihinde olmasın. Gerisi hallolur
Gerçek mi söylüyorsun abla nasıl tanıştınız peki?
abla acı ama gerçek evlenmek için ya çok güzel veya yakışıklı olunmalı ya da çok zengin olunmalı 36 evlenmek için biraz geç ama en onemlisi çocuk için çok geç kalıyorsun umarim kısmetin karşına gelir
ya beni de alsana yanına ben de yavaştan böyle düşünmeye başladım :))
Üzülme abla artık insanlar 36, 37 yaşında çocuk yapıyor yaşıtın birini bul evlen ☺️🙏
Evlilik çok sıkıntılı geliyor bana en iyisi bekarlık ama yalnızda olmaz benim takılmaklık ilişkim var 26 yaşındayım kafam rahat başımda çocuk koca gibi dert istemem şahsen boşver bence
Yalnız yaşanmıyor
Ay valla bende 32yim görüştüklerim oldu ama bir türlü evliliğe doğru gitmedi her şey nasip kısmet ne diyek belki de bazı şeylerin yokluğu bizim için varlığından daha hayırlıdır 🤷♀️
Çok seçici olmak mükemmel aramak hercsye bir kusur bulmak genel durum
36 yaşında hala bekar isen bence evlenme bu devirde sağlam evlilik yok.
bence alakası yok ama benim hayalım kedili kadın olmak zaten. az kaldı diyebilirim.
Hem kedi edin hem kısmet bekle nolicak iyi gelir sana
Evlenmenin yaşı mı var? Sen fazla seçici ve mükemmelliyetçisindir.
Hayat bazen damdan düşer gibidir bukadar umutsuz vaka olma
hiç hayatına bir erkek girmedi ise bu yaştan sonra kedi al tabiki.. kısmet gelirse insan sen wc de iken bile gelir sen bulur..
Allah gönlünüzce birini versin kardeşim 36 yaş geç değil. Ortalama kadın yaşı çocuk sahibi olmak için 45 kadar sayılır. Sizin daha yıllarca şansınız var. İnşallah 1 yıl bile geçmeden bulursunuz yeter ki psikolojisi normal olsun.
45 e kaar yolu var 😀kedi al iyi gelir mir hir uyursunuz
Kısmet adı üstünde ne zaman karşımıza çıkacağı belli olmaz hayırlısını dileyelim
Dert etme aslında en güzel evlenilecek yas hayatın olgunluğundasin.
Bir kedi al ve gezmediğin ülkeleri gez hayatı yaşa boşver 🤗
Umarım kısmetin çıkar kedi iyidir bende yeni bir tane getirdim
36 Yaş nedir umudunu yitirme bekleme sende kovala biraz
Hayatta seni ne mutlu ediyorsa onu yap... Hayat sandığın kadar uzun değil.
Hahahah biraz zaman gecerse ben de mi boyle yapacam 😳😳😂
düşündüğün şeyi yapabilirsin ama umudunuda kaybetme Allah yardımcın olsun
Bence biraz tanisma sitelerini dene oda olmazsa sal gitsin
bıldıgın sıteler var mı :)
@canmert34 google playstorede var uygulamalar
site olarak lazımda uygulama deıl sagol :)
1 1 niye? 3 1 her zaman iyidir en azindan 2 1 olsun da niye 1 1
1+1
Muhtemelen beğeni eşiğin yüksektir ablacım
Ama 1 1 ve kedi olayı fena fikir değil 😻
Umarım istediğin gibi biri karşına çıkar hemde kedili olanından
ne alakasi yaşın kismeti olmaz kismet uğraşarak olur
beni sahiplene bilirsiniz :DD açıkcası hayavnları tercih ederim yanlızlık güzeldir hele ki evinde bir kedi varsa yanlız bile hissetmezsin
💚💚💚💚
Yorum yazacaktım ama aseref isimli kullanıcı söyleyeceklerimi aynen yazmış 😊
Edin
Bende yavaş yavaş köpekli adam olmayı düşünüyorum 😅
Allah birisini çıkarır inşallah karşına , çünkü bir hayat yalnız geçmez 😊
Sen dediğin gibi ev ve kedi olayını yap denk gelirse iyi biri tanısır anlasirsiniz bakarsın ozaman.
Allah'tan ümit kesilmez belki nasibiniz gelmemiştir
Sanırım bende senin gibi olacağım. Duygularını kontrol edebiliyorum musun peki? Ben köreltmek istiyorum ama yapamadım henüz. Evlenmemek için bir sürü sebebim var ama çokta istiyorum
Evlenmeyi neden istemiyorsunuz?
Kısmetse gelir yemenden kısmet değilse ne gelir elden
Bu durumdan şikayetçi değilsen keyfine bak nedir yani.