AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
232Cevap
Kedi seviyorsan al tabi ki ama evlenmedim diye üzülme yalnız da mutlu oluyo insan
Nasip bu hiç belli olmaz. Kedi almak istiyorsan al ama daha yaşın genç.
neden öyle düşünüyorsunuz ablacım? Yakın çevrenizde denginiz kimse yok mu
Umudunu yitirme nasip kısmet nereden çıkar belli olmaz
Bende 31 yaşındayım tek yaşıyorum daha iyi boşver zamanı gelince çıkar karşına iy
Çıkar karşına iyi biri
İnşallah balım
Hayatına uygun birinin araastir. bodanmis çok erkek varb
peki bu zamana kadar neden cıkmadıgını düşündün cıkanlar ile ne oldu?
Nasip kısmet bu işler ama kedi her zaman iyidir 👍🏼
Yengem ile abim 39 yaşında tanıştılar bu sene de 40 yaşında evleniyorlar. Karamsarlığa kapılmaaa
Zevklerine göre değişir planlar, istersen birlikte bir program yapabiliriz.
neden olmasın annem 39 yaşında talibi çıkıyor hoş kendide bende evlenmesini istemiyoruz da
Bu yeni gennçlerşn evlilik yaşı değil o daha erken demesiyle bu yaşlara geldik ya zaten
böyle şeyler düşünme kendini sev bekar hayatıda guzeldır ozgursun
Hayatini yasaaaa nolmus 36 yaşındaysan. Vardir biryerlerde kismetin hem olmasa dahi sen kendine yetersin ;) bosver kediyi de kismetide gez toz eglen :)
Bence kimin ne zaman nerden geleceğini bilemezsin, umudunu yitirme lütfen. 🙂
Ne münasebet? Kısmetin nereden ve ne zaman geleceği hiç belli olmaz. Ama yaşamın olağan akışına devam şart.
Bazen mutluluklar , hiç beklemediğinde aniden gelir seni bulur. O sebeple düşüncelerini tamamen ona odaklamak yerine farklı şeylerden keyif almaya bakmalısın..
Ve kimsenin ne dediğiyle ilgilenmemelisin
Kısmeti istemezsen gelmez tabiki , ben de 42 yaşındayım evlenmek istiyorum ama cinsel anlamda farklılıkları yaşamak isteyen biriyle evlenmek istiyorum ne Yazık ki öyle biri olmayınca kısmette olmuyor.
Ben kedi besliyorum bekarım 30 yaşındayım ve şöyle soyleyim sana evlenmek gibisi var mı ya kahvaltı hazırlamak sevdiğim kadına.. süper duygu.. yaş kriterim yok.
Ablamın bebeği fotodaki😂😂
Ablamda 29 yasinda yavas yavas bu psikolojiye giriyor. Nasip kısmet demekten başka birşey gelmez elden.
eve kedi almanın kötü bir yanı yok siz gene kedinizi sahiplenin zaten doğru kişi gelirse sizi kedinizle kabul eder kedi sahiplenmek için evde kalmanıza gerek yok siz evcil hayvan sahiplenin en azından bir canlıyı kurtarmış olursunuz.
Kendine uygun birini bulman dileğiyle...
Ama erkek kadın çok örneği var. Yalnız değilsin.
Bence kısmet beklemeyi bırakın. Evli olup mutsuz olmaktansa sonsuza bekar olmayı tercih ederim. Ayrıca kedili bekar arkadaşlarım çok mutlular. :)
Anlaşmalı bir beraberlik yap...
Evlilik konusunu bilemem ama kedi olayina girceksen 1 1 evde olmaz. Daha buyuk evin olmali. Hem sen rahat et hem de kediler. Dikkat et kediler diyorum ajskdkfk cunku 1 kedi yetmeyecek, bana yetmiyor yani
Sosyal medya insanların beklentilerini cok arttırdığı için insanlar bence gittikçe yalnızlasmaya başladı
İstersen arada muhabbet edeceğin arkadaşın olurum
Nasil kismet bekliyorsun abla, holding sahibi mi? Bul birini evlen 😀
Ben 35 yaşındayım çirkinim demişsiniz ama eğer kalbi güzel insan haklarına saygılı merhametli biri iseniz tanışmak isterim. özelden mesaj atabilirsiniz
İyi bir iş, iyi bir kariyer ve mütevazi bir hayat için çalış bence artık. Kısmetin ne zaman geleceği belli olmaz onu düşünüp hayatını erteleme daha fazla
Güzel değilim cümlesi bence çok yanlış çünkü Bi insan seni tipin içim sevmemeli kendin olduğun için sevmeli biraz daha sabret belki önüne çok güzel Bi insan çıkar
34 yaşındayım ve hala evlenmedim..
kedi de bana göre değil :)
Şöyle bi baştan aşağı süzdüm de hızlıca kimseye cevap vermemişsin bende bişey yazıp ta boşa gitmesin diye cevap vermeyeceğim bari bi yorum olsun da haybeden xper kasayım
Bence kendi kusmetini bulmaya bak ileride daha seçici olursun senden yaşça küçük seni istemez senden yaşça büyüğüdür sen isteemezsin bu yüzden evlilikte cinsellikte ciddi sıkıntıların olur
Ailenin evinde mutlu değilsen kendi evine gecebilirsin, kedi istiyorsan kedi alabilirsin. Kendi evine ciktiginda belki hayatinin insaniyla karsilasacaksin, bilemezsin.
Dayım var anneannem evlwn evlen diye başını yedi o da çok seçici tanışın
1+1 ve kedi güzel bir pilan. O yaştan sonra çocuk vs. işleri geçiyor zaten Evde kalmışsın 🤷♀️
Bir yaştan sonra da anlamsız geliyor. İstersen cumhurbaskani ol. Yani kadon da erkek de anlamsizlSiyor. İsterdim ki evleneyim olmadı hep para büktü kolumu kanadimi
Ben de aynı durumdayım. Hobilerle, hayvanlarla, huzurla, hayallerle yaşıyorum. 😊
Hayır tabi
Nasip bu, illa yaşı sana yakın olsun deme. Olgun severlerde var.
Bende aynı sizin gibiyim ne yapsam olmuyor maalesef istersen tanışabiliriz
Hem duygusal hem de cinsel açıdan iyi durmuşsun o yaşa kadar
kısmet bana göre çıtırsın. 1+1 ev almanıda destekliyorum tabi
Ev de kaldık.
Kedi fikri benim de aklımda uzun zamandır.
Kısmet beklemek nedir, kadınsın sen, istediğini almak istersen alırsın
Bence hayatin tadını çıkarmaya bak evlilik falan hikaye gez dolaş ye iç
bence yaslı kadın moduna gırme hayat guzel ve su gobo akıyor hayatını yasa anı yasa kımseye hesap vermek zorunda degılsın kafana esenı yap
Niye bu kadar karamsarsın ki? Yine kedi al bence alıyorsn ama insan kimin ne zman karşısına çıkacağını bilemez.
Senin için en iyisini diliyorum ama mutlaka çevrende seni seven biri olmuştur.
hem kedi hem koca al bence :D
ha bu arada 1+1 evi boş ver. ben hatayı yaptım, sığamıyorum :D
Bu abi bekarsa konuşun tanışın yaşıtsınız 😀
@Yalnızz16 sağol abisi bekarım ama düşünmüyorum evlenmeyi bu yaştan sonra :D
Yaa kırma ablayı be 😂 ne var evlensen ala ala bi şey yok yaşınızda daha gençsiniz
@Yalnızz16 sen evlen düşünme ablanı o kadar çok bekarsan tabi :)
Bekarım abi ne evlenmesi bu yaşta tövbeler olsun 😂😂
@Yalnızz16 yaşın 24 değil mi abisi?
22 ...
@Yalnızz16 ok
Daha zamanım var dimi
@Yalnızz16 daha yaşın kaç ki. evlenme işinden önce kendi ayakların üzerinde nasıl durabilirim diye kendine sor ve bunu planla derim ;)
Niye evlenmeyi düşünmüyorsunuz?
@monarozam42 bizim kızların kaprisleri ve sonsuz istekleri yıldırdı beni. mütevazi, aklı 1 karış havada kız bulamamam da benim başarısızlığım olsa gerek. bu yaştan sonra da illa evleneyim diyerek maceraya atılacak kadar gözü kara bir delikanlı değilim artık. en iyiisi tek takılmak saçma salak evlilik ritüellerine boşuna masraf yerine o parayla bir araba alıp gezmek daha cazip ;)
@monarozam42 aklı 1 karış havada olmayan olacak
Umursama hç bişeyi hiç kimseyi hiç bi söylemi yaşa hayatını istediğin gibi
Kendi yaşıtların olan erkeklerin çoğu evli şansın düşüyor ama bence kendinden küçük erkeklere bakmalısın
İlla yaşıtlarınla evlenmek zorunda değilsin 24 yaş ve üzeride evlilik yapabilirsin ya da 20 yaş üzeri..
Sugar momy olmak istemez herhalde
@şefik_31 hiç alakası yok senin gibi sapık düşüncelerde değil millet yani aşkın yaşı yok ister kadın 10 yaş büyük olsun ister küçük önemli olan anlaşabilmleri birbirlerini sevmeleri...
Sapık düşünce değil artı evlilik dediğin şey kolay bişi değil 36 yaşındaki birisinin 22-26 yaşlarla konuşup bişi paylaşabiliceğini sanmıyorum
Senin düşüncen
Yahu hiç cevrene bakmıyo musun istisnalar kaideyi bozmaz 100 insanda 10 kişidir 10-20 yaş arası olan biraz hayata mantık açısından bak
Bnce acele etmeyin herkesin bir nasipi vardır. Eger su an olmuyorsa umarım ki ilerde daha güzel gublerin olur dert etme😊🙏👍
Ben o olaya 22 yaşımdayken girdim gayette memnunum. Şunan 25 yaşındayım 3 yıldır böyle yaşıyorum herkese tavsiye ederim
Ne olayiniza girdiniz
@sananeeerrhhhh 1+1 ev ve kedi olayı. Önce kadının yazdığı soruyu okusaydınız da cevabıma öyle dönseydiniz
Hayat senin ne zaman karsina ne supriz cikaracagi belli olmaz ufak mutluluklardan buyuk sevinclere kavusabilirsin
32 yasindayim bende bekarim hala 😃😃
Kedi degilde evlenmelisin sana eş lazım
Kedi de maart ayında seni bırakıp gidrr
Hahhahahahha
Biliyorum ben en az 30 kedi buyuttım Mart ayında yaklaşma kızışma dönemi
Görücü usuluyle evlen
Aşk meşk kalmamış
Hayırlısı olsun inşallah artık ne diym
Bencede merhametli olsun yeter o çok önemli
Haklısınız
Üzgünüm özelden yazmıyorum
Arkadaş amaçkı yanlış bişeymi görürsen engellersin
Kedi haric o moddayim
Cimbomdan başkası yalan
Akşam susturduk kuşlari😊
Ötemezler uzun bir süre
Yok ya 2 hafta sonra sampiyon olurlar😔
Uyy anlamıyorum ben bu işten demekki
Bosver yaen guzeli. Keske bende anlamasaydim😀
Kendi hayatını şimdiyekadar çoktan kurman gerekliydi. Kesi ise tercih meselesi ama dikkatli ol bir rivayete göre uzaylı onlar 😜😜
Bnde ciddi anlamda evlilik düşünüyorum ama yasim26 isterseniz tanışmak isterim
Nufus dairesinde Torpil yapıp yaşımı küçültürsem sana yazıcam 😂
Yaş benim için sorun değil valla anlaşmak inemli
Bence de artık kısmet beklemeyi bırakıp hayatını yaşamalısın , kısmetin seni arayıp bulsun.
Hayat yalnız yaşanmıyor
@jsudjdj yaşanır, yaşanır...
Evet bomboş mutsuz bir hayat yaşanır
@jsudjdj hayır hayallerini gerçekleştirdiğin dolu dolu bir hayat olarak yaşanır.
Hayatın özü sıcak bir yuva benimde milyarder olma gibi bir hayalim var yani o yüzden köpek gibi çalışıyorum genetik şirketi açmayı düşünüyorum
Ama sonrada bu hayali gerçekleştirince ne olucak diyorm yalnız olduktan sonra kimsem olmadıktan sonra ne anlamı var istersem tanri olayım ama ne anlamı var ki?
O kadar zengin insanlar yalnız ve mutsuz oldukları için intihar ediyor sen gerçek yalnızlığı tatmamissn
@jsudjdj bakış açısı. ne diyim
Anlıyorum seni aklın daha tam olgun değil hayatı tam kavrayamamissn ama akilin geliştikçe olgunlaştıkça sende herkes gibi varoluş sancısı cekiceksin iyi günler
@jsudjdj umarım o sıkıcı hayatta ben olmam. iyi günler
Sıkıcı hayat dediğin ne
@jsudjdj "varoluş sancısı" dediniz ya. işte öyle tükenmiş bir hayat demek oluyor. renksiz, bomboş
He ozmn o sana da gelecek üzgünüm djdudj bu arada ben o ralari çoktan geçtim bende az sürdü
@jsudjdj böyle nasihatlere ihtiyacım yok. İyi günler.
TAMAM
Öyle düsünme bence kısmet bu isler bence evlenmemek daha iyi