36 yaşındayım. Artık kısmet beklemeyi bırakıp kedi mi edinmeliyim?

Hiç bir kusurum ya da dönülmez bir hatam olmadı. Sanırım güzel değilim. Artık 1+1 ev ve kedi olayına mı dönmeliyim? Zaten bu yaştan sonra erkek arkadaşların hepsi evli vs. Planlarım ne yönde olmalı?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar yorumda cıvıtan bilmemne çocuklarının yorumlarını siliyorum bilginize. Diğerlerinden özür dilerim.
Güncellemeler
+1 yıl
Neden bazı kadınlar acımasız yorum yapıyorsunuz? Hayatı sevin. Her şeyden nefret ederek ömür geçmez 💝💝💝 saygılar
36 yaşındayım. Artık kısmet beklemeyi bırakıp kedi mi edinmeliyim?
Cevapla