30 yaş üstü bekarım ve kedi besliyorum mutluluğu en güzel yaşayacağım zamanım geçmiş midir?

30 yaş üstü bekarım ve kedi besliyorum mutluluğu en güzel yaşayacağım zamanım geçmiş midir?
Evet çünkü kadın için 30 öncesi harikadır
Hayır belki gerçekleri kabul edip daha kötüsü olmadığı için şükretmek lazım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
30 yaş üstü bekarım ve kedi besliyorum mutluluğu en güzel yaşayacağım zamanım geçmiş midir?
Cevapla