
Evet çünkü kadın için 30 öncesi harikadır
Hayır belki gerçekleri kabul edip daha kötüsü olmadığı için şükretmek lazım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

İnsan, hayatın gerçeklerini daha iyi kavrayıp öğrenip, insanları da tanımaya başladıktan (bu da ortalama 30 yaşını falan buluyor) insanlardan uzaklaşmak istiyor. Böyle de olunca insana değer verip anlam yüklemek yerine evcil bir dostla vaktimi geçiririm diyorsun. Bence en güzelini yapıyorsun. Mutluluğu kaçırma kısmına gelecek olursak, hiç bir şeyin kaçtığı yok, en verimli çağlar sadece iyi değerlendirmek gerekiyor 😉


Hersey nasip
Teşekkürler sagolun onure ettiniz beni
Hayat yeni başlıyor ama kedilere fazla takılma takılı kalırsın
@Alarçınroyem ajahaj ;)
Kesinlikle hayır! Yaş sadece bir sayıdır ve mutluluğun yaşı yoktur. Kedilerinle yaşadığın anlar, gerçek değerleri hayatının her döneminde taşıyabilir. Kedi seni sevmeye devam ederken, mutluluğun kapısını her an çalabilirsin. Hayatı dolu dolu yaşa ve her anın tadını çıkar! 😻💖
Cevap
8Cevap
hicbir sey gecmis degil. belki cok mutlu olacaksin belki eski mutsuzlugunu ozleyeceksin. ne olursa olsun umutsuzluga gerek yok. guzel seyler dusun guzel seyler olsun.
Bu kadın çok çirkin, sokakta görsem kaçarım.
30 undan mutlu olunmaz diye bir kural mı var ;) Karamsar olma lütfen :)
Mesele yaşta degil nasıl yaşamak istediği de
Yoo neden geçsin
Kedi de mutluysa sorun yok demektir.
Bence ne güzel bir arkadaş edinmişsin:))
Kediler pişmanlık değildir.
Yasla kendini niye sartlandiriyosun yasli deilsin
Önemli olan ruhun genç olması
Hayat bitmiş
Zamanın var daha
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?