Yurtta oda arkadaşlarımı kırmadan nasıl uyarırım, rahatsızlığımı nasıl söylerim?

3 kişi kalıyoruz. Biri sürekli odaya arkadaşını getiriyor. İstemediğimi belli ediyorum sürekli tersliyorum sohbetlerine dahil olmuyorum. Ama rahatsız olduğumu ve istemediğimi söyleyemiyorum, ben aşırı sinirlenen bir insanım ve sinirlenince de konuşamıyorum. Kendimi ifade edemiyorum. Diğeri de çok bağıra bağıra telefonla konuşan biri ben bu ikisini nasıl uyaracağım bilemiyorum. Odamı değiştirmek istemiyorum seneye yurt değiştireceğim için. Ne yapacağımı bilmiyorum.
Yurtta oda arkadaşlarımı kırmadan nasıl uyarırım, rahatsızlığımı nasıl söylerim?
Cevapla