3 kişi kalıyoruz. Biri sürekli odaya arkadaşını getiriyor. İstemediğimi belli ediyorum sürekli tersliyorum sohbetlerine dahil olmuyorum. Ama rahatsız olduğumu ve istemediğimi söyleyemiyorum, ben aşırı sinirlenen bir insanım ve sinirlenince de konuşamıyorum. Kendimi ifade edemiyorum. Diğeri de çok bağıra bağıra telefonla konuşan biri ben bu ikisini nasıl uyaracağım bilemiyorum. Odamı değiştirmek istemiyorum seneye yurt değiştireceğim için. Ne yapacağımı bilmiyorum.
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bende 2 sene özel yurtta kaldım. Odanda yan odalarda kafa dengi ve sana uyumlu kişiler yoksa yurt hayatı zor oluyor ya. En iyi çözüm odanı değiştirmek. Yoksa bazı kişiler laftan anlamıyor iş kavgaya gidiyor
Yurtta arkadaşım var ama sürekli beraber değiliz ve ben oda arkadaşlarımı uyaramıyorum
Çekinmeyip konuşacaksın yoksa hep aynı davranışları yapmaya devam ederler
Haklısın ama çekingenligim yıllardır gitmiyor bir türlü içimdeki o sesi çıkaramıyorum
Çıkar içindeki canavarı ortaya ser 😄 Çekingenliğini yenmek için aksiyon gerilim filmleri izle ve o filmlerdeki olayların gerçekten yaşandığını ve o film karakterlerinin gerçekten filmlerdeki zorlu olayları yaşadığını hayal et. Bu sayede özgüvenini belki toplarsın 😄
Yani filmlerde insanlar neler yaşamış diye düşün, ardından da bunlar böyle olayları yaşıyorsa bende en azından rahat bi şekilde konuşmalıyım diye düşün
Deneyeceğim bunu
İsmin Fatma mı kanka 😀 haliçte mi okuyorsun
Hayir
İçten içe kurulma insanız insan iletişimle anlaşan canlılarız kızlarla odadayken söyleyeceksin rahatsız oluyorum kızlar diye tatlı şekilde eğer hala devam ederse müdüre şikayet edeceksin
İşte ben o konuşma kısmını yapamıyorum
Acaba diyorum üçümüzün olduğu whatsapp grubuna mi yazsam
Aa o whatsapp grubunuz varsa oradan yazsana
Ama yurtta kaldığın zaman yazma yüzümüze bile diyemiyor gibi bir algı oluşur tatile eve gittiğinde söyle wpden
Yakınlarda gitmeyeceğim ki
O zaman oradan yaz yanlarında onlar yokken
İdareye de gittim onlar uyarırız ama senin söylediğin belli olur dediler
Oda değiştirmek istemiyorum az bi zman kaldı zaten ama tahammülüm kalmadı
İyi de idareye gitmen saçma böyle yaparsan gelip sana derler hiç uyardın mı da gittin söyledin derler sonuçta uyarırsan belki bir daha yapmayacaklar en iyisi whatsapp grubuna git ve yaz ama yaz mutlaka
Sabah ben onlardan erken kalkıyorum ve dersim genelde 8 de oluyor diyorum ki odadan çıktığımda yazayım
Aynen o zaman yaz hem odada da olmuyorsun
Sınav zamanım da olunca iyice strese giriyorum bunlar yüzünden
Bilmez miyim bende yurtta kalıyorum bu odadakiler yüzünden stresten kalp çarpıntım olmaya başladı Allah’a havale ediyorum hepsini
Allah sana da sabır versin
Peki hiç uyardin mi rahatsız olduğunda bi şeyden
Amin inşallah yeni dönemde Allah karşımıza bizi rahatsız etmeyecek oda arkadaşları çıkarsın. Evet söyledim ama düzelmedi gittim yurt müdürüne dedim sonra şikayet ettiğim için kavga falan etti benle öyle şu an rahatsız etmiyor ama aynı odada olmak bile rahatsız ediyor beni
Oda değiştirsen
Be de yurda ilk geldiğimde sifon bile çekmeyen oda arkadaşımı uyaramamıştım konuşamıyordum sen gibi ama sonra mecbur konuşmak zorunda kaldım
İşte ben de öyle bi şey yaşamamak için susuyorum. Ama yani artık bıktım. Bi de bu benim 2. odam orada sorun olan şeyi anlattığım için kavga etti benimle ben de en son değiştirdim odamı
İnsanlar toplum içinde yaşamayı bilmiyorlar işte onlarla da biz uğraşıyoruz
Seneye ya 2 kişilik ya da tek kişil odaya geçicem şu an bizim oda da üç kişilik berbat bişey
Seneye ben de sevdiğim bi arkadaşımla odaya geçmeyi düşünüyorum
En azından benim gibi biri olduğu için çok sorun yaşamam
İnşallah mutlu olursun
İnşallah sen de
Yüzümüz güler belki yurt konusunda
Bugün oda arkadaşımla yüz yüze konuştum. Odaya arkadaşını getirmemesiyle ilgili
İyi yapmışsın sevindim adına kavga etmemiştir muhtemelen
Yok kavga etmedi. Tatlı bi dille uyardım. Umarım tekrarlanmaz
Zaten tekrarlanırsa idareye söylersin çünkü sen üstüne düşeni yaptın önden uyardın
Evet ben de öyle düşünüyorum
Biz erkekler bile tuvaletten sonra sifon çekiyoruz. Biz erkeklerden daha temiz ve titiz olması gereken kızlar nasıl sifonu çekmeden tuvaletten çıkabiliyorlar
İyi de bunun kızı erkeği yok ki temiz olmalı insan bi de toplum için de yaşıyorsa daha dikkatli olmalı
Koridora getir knk de uyar kibarca