İleride kız çocuğum olursa odasını, özel kendine has huzur bulduğu bir yere çevirmesi için imkanlar doğrultusunda bir bütçe ayırmayı düşünüyorum. Ergenliğinde bizim onu anlamadığımızı düşünüp odasına çekilip belki de aşk acısını gizlice yaşadığı bir yer. Ben de öğrenip çocuğun kim üzdüyse kafasını gözünü kırdığım zamanlar...😀 Dikkat ettiğim kadarıyla kızlar için bu durum çok daha önemli özel ve zevkliler de erkek olursa da tavan arası bodrum kat farketmez biryerlerde yatabilir😅 Daha annesi yokken nereden geldi bu düşünceler...
Özel, tarzını yansıtan, huzur bulduğu ve kendine özel oda konusu kızlarda erkeklere oranla daha mı önemli?
Çocukluk dönemi, yetişkinliğe adımdır. Kız ve ya erkek farketmeksizin her yaşta ve her koşulda kendi odaları ve kendi tarzını yansıtan yaşam alanları olmalı.