Benim kıyafetlerim onunkilere göre çok daha hassas. Bu yüzden kendiminkileri ayrı onunkileri ayrı yıkıyorum ama sanırım eşim alınıyor bu duruma. Sizce kötü bir şey mi yapıyorum?

Benim kıyafetlerim onunkilere göre çok daha hassas. Bu yüzden kendiminkileri ayrı onunkileri ayrı yıkıyorum ama sanırım eşim alınıyor bu duruma. Sizce kötü bir şey mi yapıyorum?

Eğer iş kıyafetlerini kastediyorsanız, zaten o kıyafetler bütün kıyafetlerden ayrı yıkanmalı. Ama günlük giyindiği kıyafetleri de arıyorsanız ne bileyim bana değişik geldi.
eşiniz kumaşların hassasiyet durumunu düşnmüyordur. o muhtemelen sizi onun elbisesi ve sizinkileri temizlik açısından bir arada yıkamadığınızı zannediyordur.
yani onun elbiseleri ile seninkileri tiksindiğin için yıkamıyorsun zannediyordur. bunun detayını ona anlat ki alınmasın
Birlikte yıkandığın zaman çamaşırların zarar göreceğini uygun bir dille anlatırsan neden alınsın bu çok normal. Onunkileri de yıkıyormuşsun zaten. Durumu açıkla ona aklında soru işareti kalmasın yeter.
Tabii ki yapmaz, bence haklısın kesinlikle. Eğer kıyafetlerin hassassa eşinin de bu durumu anlaması gerekiyor bence. Yoksa sana yeni kıyafetler almak zorunda kalır. :D
Cevap
17Cevap
Bence hayır, ben de aynı şekilde yıkıyorum çünkü benim de kıyafetlerim eşiminkilere göre oldukça hassas kalıyor. Haklısın bence
Hayır sizi bencil yapmaz
Sizin kiyafetler ipek ibrişimden mi dokunmus.😂😂Neticede artık çoğu ürün polyester , kolay kolay bozulmaz. Evlilik bir olmaktır ayrıca. Ben de olsam alınırdım, bahaneniz ikna edici değil çünkü.
Bence alınmamalı ortada bencillik yok ona güzel bir şekilde ifade ettiğin sürece bir şey olmaz. De ki eğer hepsini aynı ayarda yıkamıyorum yıkarsam orjinalliği bozulur yenisini almak zorunda kalırım o zaman alınmaz.
Yani ilk defa duydum benim kıyafetlerim daha hassas diyip çamaşır ayrımı yapanı😂😂 Onun kıyafetler kütükten seninkiler ipektense tabi haklısın.
Sana bir tüyo vereyim hassas çamaşırları yastık kılıfının içine koyarak yıkarsan mis gibi oluyor. Bencillik olarak algılamazdım ben ama tasarruf açısından dediğimi yaparsan sıkıntı olmayacaktır. 🫶🏻
Bence bencillik degil, her camasir ayni pogramda yikanmaz zaten, ayrica ayri ayri yikiyorsun ama yikiyorsun yani. Onun camasirlarini yikamazsan bencillik olurdu.
Aslnda renk kataloğunu ogrenip ayni atabilirsin bisey olmaz
Cok hassas olani zaten tek yıkarsın
Hepsi hassas olacak die bisey yok
Hiç hoşuma gitmezdi. Bencil bir davranış bugün çamaşırları ayıran yarın yatağı ayırır öbür gün evi.
Sürekli hassas kıyafetler giymiyorsun herhalde.. Onları ayrı ayrı at tabi ama birlikte atacağın kıyafetler de illa ki vardır.
Sadece kendi kıyafetlerini yıkayıp onun kıyafetlerini yıkamasan bencillik olurdu evet
Hassas derken? Eşininkiler onların kalbini mı kıracak? İyi de bütün çamaşırların mı öyle?
Ehh biraz bencillik var tabi… Nihayetinde evlilik paylaşmak demektir 😅
Hassas olmasını anlamadım. eşinin ki sizinkini yırtıyor mu makinada:D
Kötü değil ama yanlış anlaşılmaya çok müsait. Sen de hep hassas mı alıyorsun kıyafetleri?
Eşim kıyagetşmi yıkasında, isterse tek tek yıkasın umrumda değil.
Her şeye tavır yapılmaz. Açıklamışsın işte sebebini.
Kötü değil, alınacak daha mantıklı şeyler var de 😄
Fındık kabuğunu doldurmayacak şeyler bunlar ha ayrı ha beraber takılma bunlara
Ev halkından ayrı yıkıyorum çamaşirlarımı yıllardır. Evlendigimde oyle mi olur yine bilmiyorum. Gayet doğal bence.
Niye aynı havluyu kullanmıyoruz diye kavga çıkaran eşim böyle bişey yapsam düşünemiyorum ne yapardı..
haklısın neden alınsın ki sana öyle geliyor
Adam haklı bence. net
Hayır elektrik killer yapar
Yorulman sana dert değilse sorun yok
Biz evde 6-7 kisiyiz annem hepimizinki bir atıyor
neden ayrı yıkıyorsun peki
hayır yapmaz
Ne alakası var bencillikle?
Ben olsam alinirdim
Hayır ona nedenini söyle yeter
Niye alınıyor
Neden ayrı yıkıyorsun ki
Hayır ne alaka
Neden alınıyomuş ki
Saçma
Ne alakası var ya
Normal bir durum bu
Pskopat yapar
Bu konuyu ona aç
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?