AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
104Cevap
Kendi annen bile söylenemez ki kayınvalide ya da başka biri. Herkesin evi kendisini ilgilendirir. Ona bunu söyle...
Aynı evde yasıyorsanız tabi ki annen olarak var. Evler farklıysa demeye hakkı yok ama kadın dediğin ev işi temizlik vs yapar.
Kim diyo onu sen mi çok güldüm cidden
Disslike atan kadın kesin pislik içinde yasıyorsundur. Benim fikirlerim seni yorar, ıyyyyyy
Sadece kadınların ev temizliği yaptığını düşünen bir erkeğin evinin ne olduğu bariz yine de sen bilirsin
@ebeninkiiihsbhhs al bir pislik daha, temizlik yapmaya üşenen tipler bir de anne olacak nicke bak hey Allahım ahahahsjajajjs uza lan
Canım ben tek yasıyorum bana anlatma Bos laflarıını uzaa dedik hadi
Kendi görüşünü yaz oraya sana fikrini sormadım, gelip yorum yapmadan izin aldın mı?
Temizliği kadın işi olarak gördüğüne göre baya boklu bir evde yaşıyorsun sanırım
Evli değilim ki ne anlatıyorsun sen Garfield? Yalnız yasıyorum sizin gibi de evimi temizlerken üşenmiyorum. Ne boş bir bakış açısı ya. İnsan kendi evini temizlerken temizlikçi miyim ben der mi?
Sizin gibi kadın olamamış, ağzı leş, götünde bir karış bokla gezen varlıkların anne olabileceği ihtimali midemi bulandırıyor, sizin gibilere cocuk falan nasip olmasın, sizin yetiştirceğiniz çocuk balici olur anca
Hahahahahahahahahhahahahahhahahahhaha
Her insan temizlik yapmalı cinsiyet ayrımına gerek yok. Hem kız ben yapmam ben userinim dememiş ki senin söyleyiş tarzına tepki göstermiş. Kadın dediğin şöyle olmalı böyle olmalı diye kurulan cümleler bizi rahatsız edebiliyor.
Daha az görüşerek, biraz sosyal mesafe koyarak, eşiniz ile mutabık olarak, çözebilirsiniz.
kaynana her zaman öyledir ilaki bir sıkıntı çıkarır rahat olmazlar çünkü muhteşem yapsanda yine aynı kadın elbet birşey söyler
Bırak temizlik yapmaya kalıyorsa yapsın görmezden gel. Yapıyorum ama tozlanıyor kedi de tüy döküyor de geç cok düşünme. Engel olmak bırak birkaç kere yapsın temizlik bir süre sonra pes edecek
Ben tabi elimden geldiğince temizlerim ama bunu sürekli söylerse pis olduğumu ima ederse evime gelme o zaman derim sözümü sakınmam kısaca.
Eşiniz ile konuşarak çözebilirsiniz. Çözüm konusunda yardımcı olmuyorsa siz kayınvalideniz ile konuşacaksınız. Bana göre çok yanlış bir durum
Bu durumu güzelce eşinizE anlatacaksınız siz hiç karışmayacaksınız eşiniz nazik bir dille annesini uyaracak olur bu tip durumlar kafaya takmamak lazım
Bana göre temizse çokta takmam temizlerse de işime gelir 😂😂 kaynanam derdim olamaz daha büyük sorunalrm. Var 😂
hayır yok bir zahmet kendisi süpürsün, papuç kadar dili var türlü türlü huyu var. evin direğiyim la ben sen ne diyon kaynana
Duymuyacan söylenir kayın valide olmak kolay mı konusasi var kadının illa birşey diyecek oğlu mutlu ise sıkıntı yok demekki daha temizsin ondan
Evim temiz.. diyorsun..
Öyleyse kaynananı hasta olarak kabul edeceksin
Temizlik takıntısı hastalıgı olabilir..
Hastalık hastası gibi bir şey
Gülümseyerek. Umursamaz bir insan olursan her seye ragmen annecim annecim dersen bir sure sonra onlar da konusmaktan bikiyorlar
sevişmekten ev temizlemeye fırsat bulamıyorum de utandır azcık aklı varsa bir daha konuşmaz zaten
Ahahahhahahah
@Brig-hid Çok iyi fikir var ya sjsjsjsj
@ortaboylukız baskın basanındır derler kaynananın yaptığı terbiyesizlik böyle bir durumda daha terbiyesiz olmak lazımki sussun
Haklısın vallahi
Bu tamamen esinin susmasiyle alakali. Esinin solemesinden bisi olmaz fakat senin solemen batar. Ben olsam annemi kirmicak bir dille uyaririm. Cunku bu esimle kendi yasantim evim. Kimseyi ilgilendirmez.
Kusura bakma ama eşlerimiz annelerine en küçük birşeyi bile söyletmiyor benimde kayınvalidem her şeyime karışıyor bir keresinde "anne lütfen anlayışlı ol lütfen karışma" dedim eşim düzgün konuş demeye başladı. Ama ben ne dedim ki dedim yine "düzgün konuş diyorum" diye bağırdı. Yani çocukları onları koruduğu için havalanıyorlar bu sepeple kayınvalidelerböyle davranıyorlar. Eşim o gün açıklama yapmama bile fırsat vermedi gerçekten çok kırılmıştım.
O sizinle alakali ki. Kisi kendini yetistirmeli kim olursa olsun. Bir zamanlar ki hayatimda. Eski Esim 2 gun onceden aranirdi. musaitmisiniz kizim cay a gelcez gibi. siz dusunun gerisini. Ama noldu yine yaranamadi yine.
Eşim ne olursa olsun ailesini haklı görür her zaman siz eşinize anlayışlısınız maşallah valla bize gelen giden belli olmuyor habersizce eşimin ailesinden 10 kişi birden misafirliğe geliyorlar bazen sizin eşinize iyi davranıyorlarmış ne güzel.
Bizde kaynana yok rafa kaldirdik kiz kardesim nasilsa esimde annem icin oleydi. Bende eski esimi hic bizaman kimsenin yaninda ezdirmedim. Eger evlilik gibi kutsal bir yasama imza attiysak eslerimiz kole degil herseyi yapabilecegimiz anlamina gelmiyor. Esitlikten yanayim ben. Kadininda haklari tabiki var.
Ben bastan solerim aranizda bir problem var ise beni baglamaz. Ama ikinizde birbirinize saygili olcaksiniz. Is saygisizliga giderse ikinizidecyanima alirim dinlerim kim hakliysa otaraftan ozur diletirim. Anlasilmicak bisi yok. Esimle ikimizde sorumluluklarimizi biliyoruz. bir hata yaliyorsak bu bizim hatamiz sonucunuda esimle ben cekeriz. O yuzden evimin icine disina kimseyi karistirmam. Her iki tarafinda aileleri gelince hörmetme bas taclari olarak agirlanir.
hayır. o kadar temizse kendi evini temizlesin sana ne karışıyor da.
Ev işi yapmıyorsan evet söylenmeli pislik için de mi yaşamak istiyorsun?
eger seni yormak eziyet etmek icin yapiyorsa uyar onu
Ee söyletme sen de 🤷♀️ Kaynananın da yanlışı evi gezip kusur bulması. Ay allamm kimlerle karşılaşcaz ya böyle okudukça içime öküz oturuyo 🥺
Söylensin ne olcak tamam de geç idare etmek zor olmasa gerek🙄
Anamın bir eline zopayı bir elinede @HayatKısaKşlrUçyr seni vercem eti benim kemiği senin dicem😐
😒😒niye etim senin oluyor😒
Aslan payını her zaman kendime ayırırım çünküm😎
Ne yani aslan miyim ben😒
Ceylansın
Hee tamam o zaman🙄
Saf olma kirli değil o sadece evini temizliyorum ayağına karıştırabilmek için bir bahane izin verme sert çık gerekirse
İşin zor kaynana gelin çatışması bölüm 1 genel izliyiciler damat
Hizmetçilik yapmak için mi evleniliyor erkeklerle, az yiyip hizmetçi tutsunlar. Kimse kimsenin uşağı değil...
Kayınvalidem söylenemez çünkü kendi kızı pis ve pasaklı olduğu için ipin ucu kendisine değecek.. onun için kuyruğunu kıvırıp susacak..
Kesinlikle karışamaz ben söylenen olunca daha da iş yapmıyorum
bence al karsina konus. düzgün bir dile rahatsız olduğunu söyle
Herşeyden ziyade eşinizin bu konuda yardımcı olması gerek çünkü kayınvalidenize bişey dediğiniz vakit suçlu konumuna düşebilirsiniz. Eşinizle konuşup annesine söylemesini rica etmelisiniz.
Herkesin hayatına kimse karışamaz evlenilmiş herkes kendi hayatını kurmuş düşmez bence
düşüncesini söylesin ne var canım sende ciddiye alma daha çok sinir olur
Ben kaynana olsam ben de söylenirim temizlik önemli
Kaynananın kötü niyetli olduğunu düşünüyorum kocanda ayrı bir cins ben kocamı akşam bir güzel haşlardım anana söyle böyle yapmasın diye
Sonuç?
Bence hakkı yok. Misafir gibi gidip gelmeli. Ev ayri kese ayri daha neyin derdinde
Her iki taraf icinde gecerli dimi misafir gibi kendi annen dahil yani buna..
@kaÇak_34 tabii ki geçerli
Solede bir vercek var hani kese ayri dediniz ya. Ben evliyken kirada oturuyordum. Benim annem kirada oturmamizi istemiyordu. Snra eski esimin aile ile gorustu dediki gelin el ele verip cocuklarimiza ev alalim. Esimin ailesi bizden yardim beklemeyin dedi durumlarininda cok iyi olmasina ragmen. Annemde tek basina gitti istedigimiz yerden evi alip bize hediye etti. Ve buna ragmen evime gelipte karismadi sadece geldi kizim yardim edim istersen srn sole yerlerini yerlestirelim dedi. Buda bir kaynana. Yorumunu merak ediyorum.
@kaÇak_34 bakın ben zaten iyi olan kişilere söylemedim. Arkadaşın sorusuna gore cevap verdim. Masallah anneniz en doğrusunu yapmis kesinlikle lafım yok zaten. Ev aldim gidip karışayım da dememiş olması gereken de bu. Ne olursa olsun herkesin kendine gore bir düzeni var kimsenin karışmaya hakkı yok ne kizin annesinin ne erkeğin annesinin.
Ev almak zorunda da değildi ama Allah razı olsun ki almis oğluna ve gelinine
Hocahanim 👍
Aldida noldu busefer tam tersi eski esimin annesi burnunu soktu hayatimiza. Yani bu sadece erkek annesinden kaynaklanmiyor. Yinede bitti.
@kaÇak_34 toplumda erkek annesıne karsı bır on yargı olusmus gecmısten berı. erkekler de bu durumda hassa oluyor sızın verdıgınız tepkı gıbı ancak ben her ıkı tarafın da karısmaması taraftarıyım cunku artık evlenmıs evlerını ayırmıs ıkı yetıskın ınsan duruyor karsılarında. bı taraf dıyor ah benım kızım dıger taraf dıyor ah benım oglum kımse artık bu kısılerın bır butun oldugunu ıdrak eddemıyor aıleler malesef. sızın adınıza da uzuldum yıne de hakkınızda hayırlısı olsun
Evlilikler 70.80 ler zamaninda guzeldi. Anne babalarimiz zamaninda. Simdi en ufak bir citirdamada cok kolay bitiveriyor. sanki disarda esinden dahaciyi birileri var gibi. Bu biraz anne babalardan kaynaklaniyor anlamasamassan birak oglum gel kizim dedimmi hayatla ilvili bir savas kalmiyor. Sahiplenme yok sorunlari cozme yok. O yuzden yinede hayirlisi olsun demekten baska caremiz yok.
Abartmicak şekilde belki olabilir ama aşırısı fazla
Yok kadının dinen görevleri belli...
isterse yapar...
Valla direk terslerdim ben memnun degilsen o senin sorunun burası benim evim diye
Fıtratları böyle canım benim ki de yapıyorum ediyorum pis diyor anlamış değilim başkasının gelini örnek gösteriyor bak öğren diyor ben zaten biliyorum ki ya
Bilemiyorum ama tam anlamıyla kaynana olduğunu anlıyorum. 😊
Hayır yok. Çünkü kirli olmicak kendi evim. Kimsenin ağzına laf vermem.
Engellemeniz zor, huylu huyundan vazgeçer mi? Yapacağınız şey duymamazlıktan gelmek, ciddiye almamak
Valla gelmesin o zaman cok soyleniyorsada ver eline bezi 😊😊😊
Armuttan beyenmiyorsan temizlikçi getirmesini söylerim
Hakkı yok. Ama sizin annenizde kocanıza karışmamak kaydı ile...
Once sen evini temiz tut
Ev kirli olsa bile kime ne omu yasiyo icinde senmi kim karisir
Ona bunun onur kırıcı bir davranış olduğunu söyledin mi
O karışmaz arkadaş niye onu arabulucu olarak görüyorsun ondan sonra arada kalacak, kendi sıkıntınızi kendiniz çözün
Engelleyemezsin, takma.
Ama kocan biraz anneni sustursa fena da olmaz hani
Hiç bir şey yapmam sessiz dururum araya da mesafe koyarım ohhhh mis 😅
Evli insanlara başka birileri müdahale etmemeli. Kesinlikle bu kabul edilemez.
Korona var gelme de... Allah sabır versin sana he çekilmez
Eşinin annesiyle konuşması gerek
Ev sizin istediğini yaparsın ona laf söylemek düşmez
Ben olsam konuşturmazdım. Bakışlarımla azarlardım tek kelime etmeden.
Çok duymayacaksın. Tamam diyip bildiğini okuyacaksın.
Eşin de bir şey demiyorsa o ev pistir kardeşim sen de az temiz ol aslan yattığı yerden belli olur
Helal olsun.
Catir catir soylemen lazim biz boyle mutluyuz vsvs gibisinr sert bir cikis
Orta yol bulunur bence. Kayınvaliden ile samimiyet kurmaya çalış. Yorma kendini ben yaparım. Ev illa kirlenir temizlerim de. Beraber ne yapalım istersin gibi kibarca tekliflerde bulun mesela🌼 umarım gönlünce olur kayınvalide-gelin ilişkiniz
Bu hep böyle kaynananın adı neden kaynana olmuş. Siz kaynana olunca sizde böyle yaparsınız hiiiiiç öyle asla yapmam demeyin.
Kayınvalide ile sadece oğlu görüşsün eğer seni seviyorsa eşin yanında olur eğer senin yanında olmuyorsa boşa gitsin
Büyük konuşmıyım ama istemem öyle kaynana herkesin temizliği kendine sonuçta
Evine gelmesin o zaman eşine söyle kimseyi ilgilendirmez senin evin ev orası showroom mu istediğin gibi yaşarsın