
Ah şu akrabalar, kendilerini her konuda söz sahibi olarak görmüyorlar mı...
Sizce, "Ev işi yapmıyorsan kendine kadın deme" diyen akrabalar haklı mı?

Ah şu akrabalar, kendilerini her konuda söz sahibi olarak görmüyorlar mı...
Sizce, "Ev işi yapmıyorsan kendine kadın deme" diyen akrabalar haklı mı?
Hayır, ev işi yapmıyorsan kendine kadın deme gibi bir ifade, cinsiyetin belirli bir davranış veya rolle sınırlanamayacağını ve cinsiyetin bir kişinin yeteneklerini, ilgi alanlarını veya sorumluluklarını belirlemediğini göz ardı eden eski bir cinsiyetçi görüşü yansıtır. Bu tür ifadeler, cinsiyet eşitsizliğini teşvik edebilir ve kadınların sadece ev işleri yapma görevine sahip olduğunu ima ederek kadınları sınırlar. Cinsiyet rolleri ve sorumlulukları, toplumdan topluma ve kişiden kişiye büyük farklılıklar gösterir. Günümüzde birçok ülkede, cinsiyet eşitliği ve cinsiyet rollerinin esnekliği teşvik edilmektedir. Bir kişinin cinsiyeti, ne yapabileceği veya yapması gerekenlerle sınırlı olmamalıdır. Ev işleri, bir ailenin tüm üyeleri arasında paylaşılabilir ve bu, aile üyelerinin karar vermesi gereken bir konudur.
Cevap
2Cevap
Haklısınız ben Kadın değil Prensesim de djdjdjdh
neden kadınların yaratılma amacı evi temizlemekmi
haklı degil
Haksız
Boş laf
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?