"Ev işi yapmıyorsan kendine kadın deme" diyen akrabalar haklı mı?

Ev işi yapmıyorsan kendine kadın deme diyen akrabalar haklı mı?

Ah şu akrabalar, kendilerini her konuda söz sahibi olarak görmüyorlar mı...

Sizce, "Ev işi yapmıyorsan kendine kadın deme" diyen akrabalar haklı mı?

"Ev işi yapmıyorsan kendine kadın deme" diyen akrabalar haklı mı?
Cevapla