
Biliyoruz ki ev işi yapmak çoğu zaman sıkıcı. Sıkıcı olduğu için de asla bitmek bilmiyor. Peki sizce ev işi yapmadığınız için kayınvalidenizin söylenmeye hakkı var mı?

Biliyoruz ki ev işi yapmak çoğu zaman sıkıcı. Sıkıcı olduğu için de asla bitmek bilmiyor. Peki sizce ev işi yapmadığınız için kayınvalidenizin söylenmeye hakkı var mı?
Valla geliyo, sen önceden böyle pis değildin falan diyo bende evet diyorum.. bakma pis olan yerlere görmezsin diyorum. her seferinde evimin temizligime pisligine esyama bakacak kimse gelmesin diyorum.. ki bu arada evim temiz.. ama ortada bı tane bardak olsun pisim.. ayrıca o gün canım yapmak istemmiste olabilir kimseyi ilgilendirmez
Cok hhaklisin
Ev işi ortak alan !
yapmak zorunda değilsin … söylenmek zaten hiçbir zaman hakkı değil kimsenin…
kayınvalide annedir değerlidir duasi gerekir …
ama senin yuvana ne kendi annen ne kayınvaliden karışamaz ….
ama anneleri babaları asla kırmamak gerekir ….
kalbini bile bozmadan … anne babaya saygı daim olmalı…
Kendini yetiştirmiş. Kayınvaliden belki de senin için şans. Genelde ebeveynler çocuklarının yaptıkları işi güzel yapsada beğenmez Sen aldırma, elinden geldiği kadar dediğini yapmaya calış. Yüzünü asma, kocanın hatırına katlan. Şartlat elverdiğide ayrılırsınkendi evine geçer rahat edersin...
Hayır hakkı yok yani sonuç olarak kadın hizmetçi değildir. ve ev işi de ortak olur zaten. yani önemli olan herkesin kendi pisliğini temizlemesi ve ortak şekilde evin bakımını yapmalarıdır bence.
Cevap
5Cevap
Kaynanam yok ama eşim böyle mesela bir gofret tabakta kalsın şunun üstünü kapat böyle kalmasın şunu şöyle yap böyle yap çok karışır şimdilik yeniyiz ses etmiyorum ama devamı gelirse kalkta kendin yap diyeceğim herşeyi devletten beklemesinler benim kaynanam eşim sen de payını ver yerine göre de yine yap ortak yaşıyorsanız
Çalışmıyorsan ev işi yapmak zorundasın. Çalışıyorsan da yarısını yapmak zorundasın. Sonuçta iş bölümü olmalı.
Herkesin evi kendini ilgilendirir kimsenin karışmaya hakkı yok evin içinde yaşayanlar karisabilir sadece
Ona ne yaaa🤦🏼♀️
Söylenecekse eşim söylensin. ,
😂çok doğru
Gelin çalışıyorsa oğlunun da yapması gerekir
Oğlunun veya kızının rahat etmesini düşünüyordur. Hakkı yok ama çenesi var 😄
Benim evime karışamaz söylenmeye hakkı yok beğenmiyorsa gelmez olur biter.
benim evimde bana laf söylemeye kalkarsa bir daha evime giremez haddini bilsin.
senin evinde senin yaptığın işe laf söyleme hakkı yok haddini bildir
Hayır onu ilgilendirmez.
Kayınvalide herşeye karışmasa iyi olur
Kayınvalidenle birliktemi yaşıyormusunuz
Var tabi insan evine temiz bakmaz mı
hayır, HİC KİMSE EV İŞİ YAPMAK İÇİN EVLENMEZ
Kendi yapsın kayinvalide işi neymis
Evi b*k götürüyorsa evet hakkı var o bir anne
eee o mu yaşıyor evde ona ne
@minatozakiii oğlu yaşıyor
ne olursa olsun o evde kiminle yaptığı onu ilgilendirmez işine baksın
@minatozakiii senin annen de aynı tepkiyi verir emin ol
umurumda olmaz anneme de kızarım
@minatozakiii hayırlı işler bacım
Ona ne?
Neden yazamıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?