Yaz tatili bitti, şimdi eve dönme zamanı! Havasız kaldığı için tozlarla dolan ve derinlemesine temiz
Alışveriş & Hediyeler Eve Dönüşler Başladı! Uzun Zamandır Kapalı Kalan Evini Temizlerken Yaşayabileceğin 6 Şey (Sayfa 10) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2931 Eve Dönüşler Başladı! Uzun Zamandır Kapalı Kalan Evini Temizlerken Yaşayabileceğin 6 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 60 kişi beğendi
delimelek1905 Takip Et Xper 6 Yaş: 24 +1 yıl Çok haklı bir pylasima bence elerinize saglik 0 0 Yorumla
Gyrfalcon_jigga Takip Et Xper 6 Yaş: 26 +1 yıl Genelde evde olmadığım için problem falan yok 🤯 0 0 Yorumla
Şeftalisever Takip Et Yoda Yaş: 49 +1 yıl Güzel bir paylaşım canı gönülden teşekkür ederim 0 0 Yorumla
ǝןǝqǝpʞɔᴉuɯᴉuǝq Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Neyse ki bizim temizliğimiz geçte olsa bitti. 0 0 Yorumla
etliekmekKafalıı Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Eve dönüşler derkeeen. Kaç ay tatil yapıyoruz 🤣 0 0 Yorumla
DımtısDabadum Takip Et Bilge Yaş: 31 +1 yıl Temizlik heryerde ve her zaman " in " malesef 0 0 Yorumla
35prenses35 Takip Et Xper 6 Yaş: 34 +1 yıl Haha evden gidemedik ki dökünce temizleyelim :) 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
511Cevap
Çok haklı bir pylasima bence elerinize saglik
Teşekkür ederim, bilgi için.
Genelde evde olmadığım için problem falan yok 🤯
en iyisi komşuyu çağırıp temizletmek :)
Kablo hep sorun. En güzeli robotlar
Temizlik iyidir yapın hijyene dikkat etmek lazım.
Perfect bir paylaşım olmuş.
Güzel paylaşım teşekküler
Tatile gitmedim heeeep temizlik yaptım 😂
toz torbası ne sevmediğim şey
Güzel bir paylaşım canı gönülden teşekkür ederim
böcek basması güve mesela havasız kalmasi
Neyse ki bizim temizliğimiz geçte olsa bitti.
Temizlik imandan gelir güzel tavsiyeler
Eve dönüşler derkeeen. Kaç ay tatil yapıyoruz 🤣
Kesin yaparım bu arada ha ha ha ha
Çok güzel ama biraz tuzlu
Büyük bir dert işte bu offff
Paylaşım için teşekkür ederim.
çok yorucu olduğu kesin bilgiler için teşekkür
Teşekkür ederim güzel paylaşım
Çok yorucu ve zor oluyor yaa
İyi güzel olmuş müthiş 😞
Tatile gitmediğim için sorun yok
Çok güzel bir calisma olmus teşekkürler.
Çok faydalı teşekkürler bence için
Bence dikkat edilmesi gereken bir konu
Temizliği severim ve kendim yaparım temizliğini.
Kablo istemiyorum. Kablolardan nefret ederim.
Off şu kendiliğinden süpürenler harika yaa
Öneriler cidden süper ahahah😄
Tatile gitmediğim için sıkıntı yok
Bak temizlik dediniz yine gerildim
küçük küçük örümceklerin olması
Güzel paylaşım için teşekkürler
Temizlik heryerde ve her zaman " in " malesef
Böcek görmek evin tozlanması
Haha evden gidemedik ki dökünce temizleyelim :)
Temizlik yapanlar düşünsün😀
Yaw hep evdeydik. Gitmeik bir yere
Sonuncusunu sürekli yaşayan ben
Temizlik çok sıkıcı ya onu ne yapacağız
Bilgiler için teşekkürler 👍
Süpürge boşaltmak en rezil iş ya 🤢
Sürgenin içini boşaltmak bana ölüm bana zulüm.
Hey gidi Dyson hey. 😂😂😂😂
tatile giden kimde geri dönüyor...
toz toz toz yaaa nefret ediyorum tozdan
evin içindeki tozlar öKSürtebiliyor
Dyson diyorum baskada birsey demiyorum
Annem sürekli temizliyor gerek yok
Bilgilendirme için teşekkürler
güzel çözümler beğendim...
Teşekkür ederim çok güzel olmuş
Uzun süre kapatacak kadar zamanımız yok.
Yorgunluk yorgunluk yorgunluk
Çok güzel öneriler emeklerinize sağlık 💐
Biz gitmedik tatile evimiz temiz bay
Biz 7 aydır evdeyiz yalnız..
Koku ve tortu olmazsa sorun yok..