Cilt Bakım Hediye kazan, Kadınlar Günü’nde kendini şımart! 🤩 Bir el kremini hangi özellikleri ikonik yapar? (Sayfa 3) L'Occitane Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3324 Hediye kazan, Kadınlar Günü’nde kendini şımart! 🤩 Bir el kremini hangi özellikleri ikonik yapar? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 57 kişi beğendi
Pasa001 Takip Et Xper 1 Yaş: 33 +1 yıl Kaliteli diyosunuz deneme yapmak istiyorum alışverişe çıktığımda ürünü alıp deneyeceğim teşekkürler ederim 1 0 Yorumla
zaferkama61 Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Bilmem kadınlar seviyorsa begniyorsa bize laf söylemek düsmez 😁 1 0 Yorumla
Sevin25 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Yağlı his bırakmamasıİyi nemlendirmesiÇok güzel kokmasıÜst üste birkaç katman sürünce topaklama yapmaması 0 0 Yorumla
fatmaturkiye Takip Et Xper 5 Yaş: 60 +1 yıl çok güzel beğendim. paylaşım için teşekkür ederim. Ayrıca bir kadın olarak kadınlar günü çok özel bir gün. 0 0 Yorumla
bahadirTEK Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl Ellerdeki nasırlarda yumuşama yapan bişeyse olabilir 1 0 Yorumla
Cedric_Veterinarian Takip Et Xper 1 Yaş: 38 +1 yıl Ellerimi yağ içerisinde bırakmayacak, nemli tutacak. Benim kriterim bunlar ❓ 1 0 Yorumla
Uzaklardanbiri1 Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Vallahi ne alsamki bilemedim şu an nasıl bir şımarma 1 0 Yorumla
mstfcsknn Takip Et Xper 1 Yaş: 27 +1 yıl Güzellik sadece gözle görülen değil, kalpte hissedilendir. 💛 1 0 Yorumla
Zexc-40 Takip Et Xper 3 Yaş: 43 +1 yıl El kremi kizlar için vazgeçilmez bir şey. Az miktarda kullanmak bile iyi gelir 1 0 Yorumla
Canberkhunter19 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Yumuşatıcı olması lazım kuruluğunu alması lazım 1 0 Yorumla
Yoruldumpls Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl el kreminde saçma sapan yaglanma yapan ve kıvamı olmayanlar çok kötü 1 0 Yorumla
enes_ulusoyyy Takip Et Xper 4 Yaş: 125 +1 yıl Teşekkürler paylaşım için nemlendirici olması bence 1 0 Yorumla
LegendaryMemberr Takip Et Xper 3 Yaş: 35 +1 yıl Kadinlara göre gayet faydali bir paylaşım olmuş 1 0 Yorumla
Topunuzun Takip Et Xper 5 Yaş: 108 +1 yıl Konu kremse işin uzmani L'Occitane bırakın derim 1 0 Yorumla
Ergenjojuk13 Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl Erkek olarak tek cilt bakımım nemlendirici krem😂 ama cildim bebek gibi. 1 0 Yorumla
ruhumdeğilbenfakirim Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl İyi nemlendirmesi ve parlak olmaması biz erkek için 1 0 Yorumla
_Tarıkalp_ Takip Et Xper 1 Yaş: 27 +1 yıl Krem olsunda farketmez bir elimize sürüyoruz o kadar 1 0 Yorumla
yusuffay Takip Et Xper 2 Yaş: 36 +1 yıl nemlendirme konusunda gözle gorulur bır farkı olması gerektıgını dusunuyıorum 1 0 Yorumla
DoktorumBey Takip Et Xper 3 Yaş: 32 +1 yıl Bir erkek olarak cildi yumuşak yapması yeterli benim için 1 0 Yorumla
porsche911gt3 Takip Et Xper 1 Yaş: 23 +1 yıl yumuşacık yapmasıdır parlaması güzel kokması 1 0 Yorumla
terapistt_ Takip Et Xper 6 Yaş: 26 +1 yıl şimdi bunu gören kızlar iconic hediye isteyecek 1 0 Yorumla
mertx13 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Güzel kokusu özelliğinden çok koku merakımızı ön planda. 1 0 Yorumla
BayCentilmen09 Takip Et Xper 4 Yaş: 39 +1 yıl Kullanım sonrası ve yorumlar en güzeli belirler.. 1 0 Yorumla
wofnskckxk Takip Et Xper 4 Yaş: 21 +1 yıl Nemlendirici olmasi ve kokusunun da çok güzel doğal kokmasi 1 0 Yorumla
AmirTinubu Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl vallahi ne yalan soyleyeyim cok umrumda olmuyor en populwri neyse onu aliyorum 1 0 Yorumla
Kaffeine Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl El kremi yorumlarını okuyorum liste yapıcam yarın oburgun hediye alırken işime yarar 😄😄 1 0 Yorumla
yllnnzzvegencbri Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Güzel bir paylaşım olmuş elinize sağlık teşekkürler 1 0 Yorumla
scorp08 Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl cilde iyi gelmesi , hissetmek istediği tınıyı ona vermesi bence 1 0 Yorumla
çılgınyönetici06 Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Bakim için şart nemlendirici uçup gidiyor ama kokusu güzel 1 0 Yorumla
Sessizkizingünlüğü Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Parfüm el kremi şampuan fark etmeksizin L'occitane ürünlerinin hepsi hayat kurtarıcı 0 0 Yorumla
bilgekapon Takip Et Xper 3 Yaş: 21 +1 yıl İşlevini yeterli düzeyde hakkıyla parasını kuruşu kuruşuna hakederek yapması 0 0 Yorumla
Andagency Takip Et Xper 1 Yaş: 30 +1 yıl Bir el kremini benim icin ikonik yapan özellikleri kesinlikle kokusu dokusu ve faydasi 😅 0 0 Yorumla
FrankfurtMurat Takip Et Xper 1 Yaş: 46 +1 yıl Tabiki ödülendirlmeli kim olursa olsun önemli ödül sevim ve paylasmaktır 0 0 Yorumla
Ruslana_Axmedova Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Güzel kokması şart bence Bi de fazla yağ bırakmaması 0 0 Yorumla
Redheadbu Takip Et Xper 1 Yaş: 22 +1 yıl Özellikle soğuk yerlerde yaşıyorsanız krem tam bir soğuk alerjisi önleyici 0 0 Yorumla
Plansızsivrisinek Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl Güzel kokmasi ve yağli his bırakmamasi ve tabiki fiyat performans ligi. 0 0 Yorumla
liseli_dar_prenses Takip Et Xper 3 Yaş: 20 +1 yıl güzel kokması, elleri yumuşacık yapması ve kolay uygulamabikir olması 0 0 Yorumla
HENNOK Takip Et Xper 2 Yaş: 23 +1 yıl Doğrudur bencede öyle olduğunu düşünüyorum herkes almalı 0 0 Yorumla
evtidamerenset Takip Et Xper 3 Yaş: 20 +1 yıl Nemlendirmesi ama aynı zamanda yapış yapış bir his bırakmaması önemli 0 0 Yorumla
Zjskkzkxkckxk Takip Et Xper 1 Yaş: 27 +1 yıl Hiç kullanmadim ama baya bi iyi yorumlar var 0 0 Yorumla
Mah_peyker Takip Et Xper 1 Yaş: 33 +1 yıl Kokusu, kıvamı ve sürüldüğünde kolay emilebilir oluşu 0 0 Yorumla
yaseminkolonyası Takip Et Xper 2 Yaş: 37 +1 yıl Nemli tutsun yeter yahu. Bulamadım daha cildime uygun olanını. 0 0 Yorumla
rabbimsabirver Takip Et Xper 5 Yaş: 21 +1 yıl iyi nemlendirip sürekli ihtiyac duymami saglamamasi 0 0 Yorumla
EylülİremKaya Takip Et Xper 1 Yaş: 20 +1 yıl Bence bir el kremini ironik yapan şey hafifliğidir yani krem yağlı olmamalı 0 0 Yorumla
İsimsizisimlikız Takip Et Xper 6 Yaş: 23 +1 yıl Böyle yumuşacık bal kokulu krem hissiyatı hep isterim 0 0 Yorumla
sanrınınsesi Takip Et Xper 4 Yaş: 22 +1 yıl el kremleri bi süre sonra eli daha çok kurutuyo bunu istemezdin 0 0 Yorumla
skzbagimlisi Takip Et Xper 4 Yaş: 20 +1 yıl Ben el kremi sevmem normalde ama kokusu güzel olanları kullanıyorum 0 0 Yorumla
Kedisevenkız3434 Takip Et Xper 6 Yaş: 43 +1 yıl bunu deneyeceğim kaliteli bir şeye benziyor 0 0 Yorumla
Pişmannnnn2 Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl İkisinide kullanmadım ama tabiki en güzel nemlendireni denemek isterim 0 0 Yorumla
110323 Takip Et Xper 5 Yaş: 20 +1 yıl Ambalajı bence nemlendirmeside önemli tabide görünüşünü beğenmediğim bi ürünü kullanmam🫶🏻💖 0 0 Yorumla
edadia Takip Et Xper 1 Yaş: 22 +1 yıl Denenmeli merak ettim. Kadinlar günü geçti gerçi ama olsun 0 0 Yorumla
vinan Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Çok romantik sözler şöyleyim onu değerli hissettirmek bence en güzeli💕 0 0 Yorumla
Nurunuzs Takip Et Xper 1 Yaş: 26 +1 yıl O sırada kadınlar gününde bile bir mesaj dahi almayan ben 0 0 Yorumla
sütlaçxew Takip Et Xper 4 Yaş: 21 +1 yıl yumuşacık yapacak mis gibi kokacak yağlı bir his bırakmıcak 0 0 Yorumla
Adaa_Rn Takip Et Xper 4 Yaş: 21 +1 yıl kapanya iyi baya sevdim. engelliler için bir farkındalık. 0 0 Yorumla
gezginmiyaw Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl El kreminden nemlendirmesi cildi beslemesinden başka bişey beklenmez 0 0 Yorumla
Miniminirkuşvarmış Takip Et Xper 2 Yaş: 20 +1 yıl Sadece kadınlar gününde değil her gün kendini şımart 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
228Cevap
Kaliteli diyosunuz deneme yapmak istiyorum alışverişe çıktığımda ürünü alıp deneyeceğim teşekkürler ederim
Bilmiyorum bu markayı her gün farklı markalar çıkıyor
Bilmem kadınlar seviyorsa begniyorsa bize laf söylemek düsmez 😁
Yağlı his bırakmaması
İyi nemlendirmesi
Çok güzel kokması
Üst üste birkaç katman sürünce topaklama yapmaması
çok güzel beğendim. paylaşım için teşekkür ederim. Ayrıca bir kadın olarak kadınlar günü çok özel bir gün.
Ellerdeki nasırlarda yumuşama yapan bişeyse olabilir
Ellerimi yağ içerisinde bırakmayacak, nemli tutacak. Benim kriterim bunlar ❓
Vallahi ne alsamki bilemedim şu an nasıl bir şımarma
Güzellik sadece gözle görülen değil, kalpte hissedilendir. 💛
El kremi kizlar için vazgeçilmez bir şey. Az miktarda kullanmak bile iyi gelir
Yumuşatıcı olması lazım kuruluğunu alması lazım
el kreminde saçma sapan yaglanma yapan ve kıvamı olmayanlar çok kötü
Teşekkürler paylaşım için nemlendirici olması bence
Kadinlara göre gayet faydali bir paylaşım olmuş
Konu kremse işin uzmani L'Occitane bırakın derim
Erkek olarak tek cilt bakımım nemlendirici krem😂 ama cildim bebek gibi.
İyi nemlendirmesi ve parlak olmaması biz erkek için
Krem olsunda farketmez bir elimize sürüyoruz o kadar
nemlendirme konusunda gözle gorulur bır farkı olması gerektıgını dusunuyıorum
Bir erkek olarak cildi yumuşak yapması yeterli benim için
yumuşacık yapmasıdır parlaması güzel kokması
şimdi bunu gören kızlar iconic hediye isteyecek
Güzel kokusu özelliğinden çok koku merakımızı ön planda.
Kullanım sonrası ve yorumlar en güzeli belirler..
Nemlendirici olmasi ve kokusunun da çok güzel doğal kokmasi
vallahi ne yalan soyleyeyim cok umrumda olmuyor en populwri neyse onu aliyorum
El kremi yorumlarını okuyorum liste yapıcam yarın oburgun hediye alırken işime yarar 😄😄
Güzel bir paylaşım olmuş elinize sağlık teşekkürler
cilde iyi gelmesi , hissetmek istediği tınıyı ona vermesi bence
Bakim için şart nemlendirici uçup gidiyor ama kokusu güzel
Parfüm el kremi şampuan fark etmeksizin L'occitane ürünlerinin hepsi hayat kurtarıcı
İşlevini yeterli düzeyde hakkıyla parasını kuruşu kuruşuna hakederek yapması
Bir el kremini benim icin ikonik yapan özellikleri kesinlikle kokusu dokusu ve faydasi 😅
Tabiki ödülendirlmeli kim olursa olsun önemli ödül sevim ve paylasmaktır
Güzel kokması şart bence Bi de fazla yağ bırakmaması
Özellikle soğuk yerlerde yaşıyorsanız krem tam bir soğuk alerjisi önleyici
Güzel kokmasi ve yağli his bırakmamasi ve tabiki fiyat performans ligi.
güzel kokması, elleri yumuşacık yapması ve kolay uygulamabikir olması
Doğrudur bencede öyle olduğunu düşünüyorum herkes almalı
Güzel bir şekilde nemlendirici dokusu olmasi
Nemlendirmesi ama aynı zamanda yapış yapış bir his bırakmaması önemli
Hiç kullanmadim ama baya bi iyi yorumlar var
Kokusu, kıvamı ve sürüldüğünde kolay emilebilir oluşu
Nemli tutsun yeter yahu. Bulamadım daha cildime uygun olanını.
iyi nemlendirip sürekli ihtiyac duymami saglamamasi
Çok güzel bir kampanya olmuş elinize sağlık
Bence bir el kremini ironik yapan şey hafifliğidir yani krem yağlı olmamalı
Böyle yumuşacık bal kokulu krem hissiyatı hep isterim
el kremleri bi süre sonra eli daha çok kurutuyo bunu istemezdin
Ben el kremi sevmem normalde ama kokusu güzel olanları kullanıyorum
bunu deneyeceğim kaliteli bir şeye benziyor
İkisinide kullanmadım ama tabiki en güzel nemlendireni denemek isterim
Ambalajı bence nemlendirmeside önemli tabide görünüşünü beğenmediğim bi ürünü kullanmam🫶🏻💖
Denenmeli merak ettim. Kadinlar günü geçti gerçi ama olsun
Çok romantik sözler şöyleyim onu değerli hissettirmek bence en güzeli💕
O sırada kadınlar gününde bile bir mesaj dahi almayan ben
yumuşacık yapacak mis gibi kokacak yağlı bir his bırakmıcak
kapanya iyi baya sevdim. engelliler için bir farkındalık.
El kreminden nemlendirmesi cildi beslemesinden başka bişey beklenmez
Sadece kadınlar gününde değil her gün kendini şımart