bence el kremi dediğin yapış yapış bir hissiyat vermeden güzelce nemlendirme görevi görmeli. gün içinde yıpranan eli avuç içlerini ve parmakları onarmalı. güzel kokması ve ince yapıda olması da önemlidir.
2 En iyi el bakım kremi, kuru, kaba, pullu, kaşıntılı cildi ve küçük cilt tahrişlerini önlemeye ve tedaviye yardımcı olmak için cildi yumuşatır ve nemlendirir.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
228Cevap
El kremi bakım için gerçekten önemlidir emeğinize teşekkürler
Yumuşacık rahatlatan ve güzel kokan
Krem denince akla hemen onu adı gelir L'Occitane
Yüzün, yaz ve kış ayların da parlak durur, güneşten korur lekelerin gider.
Doğım günüm için %15 indirim yapmanız beni üzdü. %25 olabilirdi
El yüz her tarafı makyaj yapmayan kadın mutlu olamiyor
Tikim var kullanamıyorum ve kullanmaya gerek olmayan bir elim :)
Annem başta olmak üzere Tüm kadınlarımızın kadınlar günü şimdiden kutlu olsun ❤
Tesekkur ederim
Organik ve doğa dostu olmalı elleri pammuk gibi yapmalı vıcık vıcık his oluşturmamalı falan
İlla özel günler olması gerekir mi 8 Mart gibi hergün kadınlar günü bence
Sevgilime bakım seti almayı düşünüyorum ve bu kremi göz önünde bulundurucağım
Bence her krem herkese iyi gelmeye bilir. Herkesin cilt tipi başka
Nem bizim vücudun olmazsa olmazı o yuzden krem baştacıdır
Buna sahip olmam lazım bunsuz olmaz günlerimi bununla geçirmek istiyorum
Güzel kokması
Yapış yapış olmaması
İyi nemlendirmesi
Ben vazelin ve arkodan başkasını bilmem erkek kafası işte🤣
Bence sadece bir gün değil her gün kadınların olmalı doğanın temeli onlar sonuçta 👑
Pek kullanmiyorum ihtiyacim olmuyor İstanbul'da ama hataydayken cok kullanirdim mecbur
Koku, nemlendirme özelliği ve kalıcılık kesinlikle.
Ve cilt dostu olması
Güzel kokması, kokusunun kalici , olması güzel nemlemdirmesi
İkonik ne bilmiyorum ama nemlendirin güzel koksun benim için yeterli ya 😂
Kesinlikle yumuşaklık saglamasi anlaminda ICONIC olmalı 😇
Nemlendirirken huylandırmaması ya vıcık vıcık etmemeli
Iyi bir nemlendirici olması ve güzel kokusu verdigi yumşaklık
Kulllanmadığım bir marka kendi yaptığım avokado yağlı karışımları kullanıyorum.
Kadınlar gününde kendimi yeterince şımarttım, teşekkürler.
El kremi çok önemli. Mutlaka hep çantamda taşırım.
Fazla yağlandırmadan nemlendirmesi, elleri terletmemesi, beslemesi mükemmel özellikler.
Cildime ihtiyaci olan her turlu destegi saglamali
Kokusu 💌🤌🏻 emici olması 🫧 yumuşacık yapması 🌼🌸
surdukten sonra ellerim yapis yapis kaldiginda sinir oluyorum hemen emen ve yumsak yapanlar guzel
L'Occitane ile simartsinlar işte kedilerini.
Bir el kremi baştan sonra kadar iyi gelmeli ve iyi hissettirmeli
L'Occitane el kremi, benzersiz formülüyle ellerimi nemlendirip besleyerek yumuşacık yapıyor
ellerin ellerime değince felaketim olurdu kremin kremime değince asrım olurdu
Bence cildi nemlendirmesi, ferahlatması ve iyi gelmesi.
kesinlikle su bazlı olması hassas ciltlere uyum sağlaması makyaj bazı olarak da kullanabilmemiz
1. Güzel kokusu
2. Elleri yumuşacık, pamuk gibi yapması önemli benim için
Yağlılık hissi vermeyen el kremlerini çok seviyorum
Hediye kazanma zamanım benim artık verin şu hediyeyi🤣
Yeni aldım denemek üzere denedikten sonra belki cevap verebilirim
Nem seviyesi Aaaaa kısa cevap ne ya makale mi yazayım
Keşke kazannsam ya öff vallahi doğum günümde bile ki se hediye vermedi
Aslında 8 Mart çok kötü bir gün kutluyoruz ama uzulmemiz gerek
Nemlendirici ve güzel kokulu yağlar olması kesinlikle vazgeçilmez özelliklerden.
bence el kremi dediğin yapış yapış bir hissiyat vermeden güzelce nemlendirme görevi görmeli. gün içinde yıpranan eli avuç içlerini ve parmakları onarmalı. güzel kokması ve ince yapıda olması da önemlidir.
Kadınlar gününde almadığım hediye kalmadı
#Hükümdar
Dogal kimyasal icermeyen uzun ömürlü sağlıklı katki maddesi boya vsvsvs icermemesi lazim ucuz olmasi lazim
Yumuşatma ve nemlendirme olursa erkek olsam da kullanırım.
GhhhhEngelliler için yaptığı kampanya değerli. Bu tarz yardım faaliyetlerini kozmetik hhgürünlerinde görmek anlamlı olmuş.
Bunun haricinde ben de cilt bakımıma çok dikkat ederim çünkü
2 En iyi el bakım kremi, kuru, kaba, pullu, kaşıntılı cildi ve küçük cilt tahrişlerini önlemeye ve tedaviye yardımcı olmak için cildi yumuşatır ve nemlendirir.
Hassas ciltler için çok iyi ellerinizi çevresel faktörlere karşı korur. Cildi anında yumuşatır ve besler. Bir kremde aradığım tüm özelliklere sahip
Kokusu kalıcı ve güzel olmalı, yağlı his bırakmamalı, anında nemlendirmeli
Bir el kremini herkes tarafından begenilmesi ikonik yapar
Güzel paylaşım olmuş. Elde yağlı his bırakmaması ve her yere bulaşmaması bana göre
Keşke erkekler günüde olsaydı kendimi şımartırdım
@erkekler içinde var mı bilmem ama güzel ürüne benziyor güzel paylaşım için teşekkürler emeğinize sağlık
engelliler için yaptığı kampanya değerli. Bu tarz yardım faaliyetlerini kozmetik ürünlerinde görmek anlamlı olmuş
el kremi denince anlaa tamam simdi buldum her han onun adi gelir L'Occitane L'Occitane L'Occitane
Pek kullandıgım yok maalesef
Bir el kremini ikonik yapacak şey varsa o da kadına kendini çiçek gibi hissettirebilme özelliğidir. olmalıdır