Sorular: Eğitim & Kariyer
Hemşirelikten mi daha çok mutlu olurum, ebelikten hemşireliğe geçiş yapmalı mıyım?
Merhaba arkadaşlar Ben 1. Sınıf ebelik öğrencisiyim yks de tercih sıralamam da hemşireliği en çok yazmama rağmen ebelik geldi ve 1. Sınıfın ilk dönemini yüksek not ortalaması ile tamamladım şimdi 2. Dönemdeyim ama...
Sizce Türkçe zor bir dil mi?
Gelip de "kolay" demeyin. Daha yazmasını bilmiyorsunuz. 😂 Bu kadar Türkçe yazmayı bilmeyen buraya nasıl toplanmış? 😄 https://www.instagram.com/reel/DRI24aRiJwy/?igsh=dGkxMWRocWFqdGF6 #SymrnaCityStyIe
Liseyi ve bana zorbalık yapan grubu neden bu kadar çok özlüyorum, bu duygu nasıl geçer?
Tuhaf gelebilir ama özellikle bana zorbalık yapan grubu çok özlüyorum
YKS’ye hazırlanırken evden ne iş yapabilirim, tarot ve fal bakarak para kazanmak mantıklı mı?
Arkadaşlar bu sene YKS dönemim biraz da çalışmak istiyorum açıkçası evden. Siz ne önerirsiniz? Nokta atışı tarot, katina, harita vs bakıyorum ilgi alanlarım daha çok bu alana yönelik açıkçası boş durmak da istemiyorum.
Sevdiğiniz işimi yapıyorsunuz?
Bir insan işini severek yaparsa iş ona mutluluk ve huzur verir.. Ben sevdiğim işi yapıyorum ve mutluyum.
İlk maasi almak nasil bir duygu?
27 yaşındayım, daha sigortam yatırılmadı hiç. Çok merak ediyorum çalıştığın işten maaş almak nasıl bir şey
Uluslararası İlişkiler bölümü okunur mu, okursam iş ve kariyer imkanları nasıl olur?
Nasıl bölüm okunur mu?
164-165 boyla polis, jandarma, subay, astsubay olunur mu, hangi mesleklere boyum yeter?
164 boyla olunabilecek var mı? Jandarma, polis meslek yüksekokulu , subay, astsubay (jandarma subay astsubay da olur) Veya bunun gibi asayiş anlamında yapılabilecek bir meslek var mı hangisine boyum tutar 165...
Sizce patronlar bizim işe ihtiyacımız olduğunu biliyorlar ama kendilerinin de bize ihtiyacının olduğunun farkında olmuyorlar?
Patronlar da işe alırken sanki iyilik yapıyormuş, sevabına para veriyorlarmış gibi davranıyorlar ama işlerinin ilerlemesi ve kazanması için iyi çalışanlara ihtiyacı var...
Yeni başlanılan işte eski çalışanların iş yükünü bana yüklemeleri?
İUP'tan valiliğe girdim, TYP'li birisi var ve 6 aydır bulunduğum yerde çalışıyor, yaptığımız işte sabah temizlik o kadar ama TYP'li kız ne yaptığımızı öğren, nasıl yaptığımızı öğren adı altında bana iş yükünü fazla...
Sınav depresyonu diye bir şey gerçekten var mı, YKS stresiyle ağlama isteği normal mi?
YKS hazırlanıyorum bu süreçte de çok stresliyim bazen sadece uyumak istiyorum hiçbir şey yapmadan ağlamak istiyorum bunların hepsi sınav stresi yüzünden olur mu ya 🫠
Hedeflediğiniz/hayal ettiğiniz bir şey var mı?
Benim maalesef atanmak yani okul anca bitti yaş 25 kitaplarla'yım hala…
Psikoloji bölümleri neden hep kadınlar tarafından tercih ediliyor?
Bilmiyorum sizin de dikkatinizi çekti mi, çevremde psikoloji okuyanların hepsinin kadınlar olduğunu net olarak gözlemledim. Kadınların bu bölümü bu denli yoğun seçmesinin nedeni ne olabilir?
Şırnak'a atandım , nasıl bir yer?
İstanbulluyum doğma büyüme. Çok butik küçük bir yer diyorlar.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer