Üniversiteye başladım ilk senem bitti hazırlıktı. Başta kaynaşır gibi olsam da sonradan gruplara alınmamaya başladım planlara dahil edilmedim. Yurt arkadaşlarımla da samimi olmama rağmen sonradan onlar da uzaklaştı biraz ve planlardan dışlandım. Çok fena moralim bozuk. Yapım gereği aşırı takıntılı ve dert yanan birisiyim acaba ondan mı oldu. Onlara sordum bundan mı benden uzaklaştınız diye yo ne alakası var dediler. Yapayalnız geçti hazırlık herkes gezip tozarken. 3 aya bölüme başlayacağım ve aşırı geriyor aynı durumu yaşamak. Bi kere ipin ucunu kaçırırsam 4 sene yalnız kalacağımdan ya da birilerini bulsam bile önceden olduğu gibi benden uzaklaşacaklarından korkuyorum aşırı stresliyim bu 3 ay nasıl geçecek onu bile bilemiyorum. Gecenin bu saatinde de uyuyamama sebebim bunlar son bi kaç aydır uyuyamıyorum bu sorunlar beni kaygılandırdığı için
17 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer