Üniversitede yalnızlık hep böyle mi sürer, bölüm başlayınca çevre yapmak mümkün mü?

Üniversiteye başladım ilk senem bitti hazırlıktı. Başta kaynaşır gibi olsam da sonradan gruplara alınmamaya başladım planlara dahil edilmedim. Yurt arkadaşlarımla da samimi olmama rağmen sonradan onlar da uzaklaştı biraz ve planlardan dışlandım. Çok fena moralim bozuk. Yapım gereği aşırı takıntılı ve dert yanan birisiyim acaba ondan mı oldu. Onlara sordum bundan mı benden uzaklaştınız diye yo ne alakası var dediler. Yapayalnız geçti hazırlık herkes gezip tozarken. 3 aya bölüme başlayacağım ve aşırı geriyor aynı durumu yaşamak. Bi kere ipin ucunu kaçırırsam 4 sene yalnız kalacağımdan ya da birilerini bulsam bile önceden olduğu gibi benden uzaklaşacaklarından korkuyorum aşırı stresliyim bu 3 ay nasıl geçecek onu bile bilemiyorum. Gecenin bu saatinde de uyuyamama sebebim bunlar son bi kaç aydır uyuyamıyorum bu sorunlar beni kaygılandırdığı için
Üniversitede yalnızlık hep böyle mi sürer, bölüm başlayınca çevre yapmak mümkün mü?
Cevapla