Üniversitede olup bu kadar yalnız olmak normal değil değil mi?

Başlayalı 5 hafta oluyor ama yalnızım gerçi lisede de tektim neden kimseyle arkadaş olamıyorum benim gibi üniversiteye tek gidip gelen var mı çok kötü hissediyorum kendimi

Üniversitede olup bu kadar yalnız olmak normal değil değil mi?
Cevapla