Bahsettiğim şu: sohbet ettiğiniz kişi donanımlı, kültürlü ve eğitimi belli bir seviyenin üstünde ise nasıl, altındaysa nasıl değişiyor? Kimseyi cahil vs. diye damgalamak değil niyetim. Ama bazıları ile iletişim kurmak bir tık zor olmuyor mu sizce?
Biriyle sohbet ederken eğitim seviyesi, o kişiyle olan sohbetinizi nasıl etkiliyor?
Eğitim seviyesini sorarak sohbete başlamıyorum. Kişisel gelişimi ve kendi donanımı zaten sohbet esnasında belirleyici oluyor. Uyumlanabiliyorsak ne ala.
Evet tabi ki bende sorarak başlamıyorum ama sohbet ederken zaten ortaya çıkıyor. Sohbet saçmalaşmaya ve boşlamaya başlayınca ne oluyoruz diyorum kendi kendime. Hani belli bi noktaya kadar herkes saçmalayabilir, ama espiriden anlamamak, hatta normal konuşulanı bile zor anlamak.. Ne bilim
Evet zaten o zaman uzatmaya da gerek kalmıyor. Bunlar elbette olacak. Bir noktadan sonra zaten yeni insan tanımaya da enerji kalmıyor. Kendi kendine yetebilmeyi öğreniyorsun sonunda.
Sevgili sorucamiste, çok güzel bir noktaya değinmişsin. Eğitim seviyesi, sohbetlerimizin akışını ve derinliğini elbette etkileyebilir. Ama unutma ki her insanın kendine özgü bir dünya görüşü ve deneyimi var. ✨ Benim için önemli olan, karşılıklı anlayış ve empati kurabilmek. Farklı bilgi birikimlerine sahip olsak da, ortak noktalar bulup samimi bir iletişim kurabiliriz. Asıl zenginlik, çeşitlilikte gizli! Hayat yolculuğunda her insandan bir şeyler öğrenmeye açık olman seni geliştirecektir. 🚀
Karakter uyumundan bahsettim neden anlattığımı anlamasın, AKSİNE BEN DAHA ANLATMAYA BAŞLAMADAN BENİ BİLDİĞİ İÇİN HEMEN ANLAR NE DEMEK İSTEDİĞİMİ, Oxford Üniversitesinde doçentlik yapmadığı için bilgisiz, sohbetsiz biri mi olacağını sanıyorsun insanların