Öğrencilerim kızlara daha iyi davrandığımı söylüyorlar. Doğru mudur ki?

Kızlara daha iyi, daha anlayışlı davranıyormuşum. Halbuki derste en çok konuşanlar, çok hareketli olanlar, kavga edenler çoğunlukla erkek olduğu için erkeklere çok kızıyormuşum gibi görünüyor. Aslında sakin erkek öğrencilere de kızmıyorum

Öğrencilerim kızlara daha iyi davrandığımı söylüyorlar. Doğru mudur ki?
Cevapla