3. kez mezuna kalmıştım şu an intiharın eşiğine geldim derdime bir nebze ortak olur musunuz?

Ailemden ayrıldım başka şehirdeki evimizde yaşamaya başladım. Onları çok özlüyorum ama benim hedeflerime uygun bir şehir değildi orası. Deli gibi sınava hazırlandım geçen sene 80 binle mezuna kalmıştım. Bu sene sayısalda fende sadece 4 netim var. Herkesi hayal kırıklığına uğrattım. Arkadaşlarımın profiline bakıyorum hepsi meslek sahibi ailesinin yanında işini kurmuş evlenmek üzere olanda var. Peki ben? Bir baltaya sap olamadım. Geçen yıl o puanı beğenseydim böyle olmazdı hırsım yüzünden bu sene daha kötü sıralama alıcam ve ben artık yaşamak istemiyorum. Hayata hiçbir katkım yok. Ailemi üzmekten başka.. Bıktım yemin ederim daralıyorum sanki boğazımı sıkıyorlar. Ben hep bu psikolojiyle mi bitirecem hayatımı?
3. kez mezuna kalmıştım şu an intiharın eşiğine geldim derdime bir nebze ortak olur musunuz?
Cevapla