çok kotu durumdayım çok yalnızım hayatımda samimi olduğum anne babamdan başka ve en yakın arkadaşımdan başka bir kimsem yok ilkokuldan beri arkadaşsizlik sorunu yaşıyorum üniversitedeyim hala kimsem yok ilk 2 hafta takildigim kişiler sonradan biraktilar beni sonra biriyle tanıştım 3. gün görüşmeyelim kafamız uyuşmuyor yazdi ben her seferinde hayal kırıklığına uğramaktan çok yoruldum kendimi çok değiştirdim ama ona rağmen çok yalnızım olması gerektiği gibi davranıyorum samimi iyi niyetli egosuz davranıyorum etrafımda kimse yok canım çok yanıyor kimseye zararım yok yazabim soranım yok hal hatır soran yok her seferinde odama çekilip gözyaşına boğuluyorum akraba kuzen anne babam bile bazen kaçıyor sanki benden o kadar yalnızım ki sırf yalnız oldugum için sırf sohbet olsun diye whatsapptan birilerine yazıyorum ama içten içe kalbim yanıyor ciglik atmak istiyorum nefes alamıyorum ben kimseye kotu bir şey de yapmadım ama kafa dengi insan da bulamadım bana değer veren de çevresi olan insanlara cok özeniyorum yalnizlik beni mutlu etmiyor aksine beni intihara sürüklüyor ne yapacağım ben akil sağlığımı kaybetmek üzereyim artık
Güncellemeler
+1 yıl
Ben iyi niyetimin kurbanı oldum belkide.. Ben kaldıracak kadar güçlü değilim, belkide bir not bırakırım ve çıkmam yarına..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer