Çocuk olduğun için kötü bir sey demiycem ya da açıklama yapmıycam inşallah hayat seni bu noktaya getirmez istedigin yerlerde olursunda yaptığım paylaşımın altına soyledigin bu sözler senin icin gecerli olmaz
haha laleye bak sen gerçekte yüzüne bakan yok gelmiş buralarda erkek arıyorsun fakirlikten öksürsen donun düşecek bana laf yapıyorsun benim 3 günlük viski param 1000 tl
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
46Cevap
Evlen
fakirsin ondandır
Çocuk olduğun için kötü bir sey demiycem ya da açıklama yapmıycam inşallah hayat seni bu noktaya getirmez istedigin yerlerde olursunda yaptığım paylaşımın altına soyledigin bu sözler senin icin gecerli olmaz
haha laleye bak sen gerçekte yüzüne bakan yok gelmiş buralarda erkek arıyorsun fakirlikten öksürsen donun düşecek bana laf yapıyorsun benim 3 günlük viski param 1000 tl
Tamam çocuk oyledir afiyet olsun
Wlevlen
Evlilik hic bir seyin cozumu degil