Ben bu sene tercih yapacağım ve özelde psikoloji okuyacağım dershanedeki rehberlikçimiz gittiğin üniversitenin bölümünde en az iki profesör olsun dedi buna kendince bir açıklama yaptı ama kalabalıktan çokta bir şey anlamadım. İstediğim okulda bir tane profesör var ve o okulda çok hoşuma gitti. Bu durum o kadar önemli mi gerçekten?
Cevabın nedir?
Cevapla
Hepsi hikaye profesörler burnu havada dersini anlatıp giden ilgilenmeyen seni tanımayan tipler. Asistanları ise egoist sürekli geçiştiren ve ilgilenmeyen insanlar. Eminim hepsinden nefret edeceksin simdiden kolay gelsin :)
10 Yorumla
+1 yılEvet zaten gıttıgın unıversıteden çok, hocaları soruyorlar. Kimden eğitim gördüğün çok önemli
04 Yorumla
Soran+1 yılKim bana bunu soracak peki özelde çalışırsam falan mı?
- +1 yıl
evet işe alırken dikkat eden yerler var
Soran+1 yılDevlette çalışırsam bunun hiçbir önemi yok o zaman?
- +1 yıl
Hayır öyle değil tabiki değişir çok bilgili hocalar var ve dikkat ediyorlar buna hangi hocadan eğitim aldığına buna sen yine de dikkat et
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
0
Cevap
4Cevap
Çok prof olması okulun kalitesini ön plana çıkarır
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim görüşümde okul zaten kaliteli duruyor istediğim okul zaim üniversitesi maalesef bir tane profesör var ama gel gör ki Arel gibi önüne gelenin gittiği bir üniversitede psikoloji bölümünde 7 tane profesör var
Tek prof. otoriter oluyor başa bela
04 Yorumla
Soran+1 yılMesele sadece otoriterlikse hiç sorun değil el mahkum baş eğeriz
Soran+1 yılÖnemli olduğu konusunda mı katılıyorsun?
hiç değil.
03 Yorumla
Soran+1 yılRica etsem biraz daha ikna edici bir gerekçe söyleyebilir misin çünkü bir kesim önemli olduğunu söylerken senin gibi önemli olmadığını iddia edenlerde var
- +1 yıl
Yok öyle bir şey. Üniversite mezunu olarak söylüyorum; eğitim aldığın öğretim üyesi sana bir şeyler katma anlamında tabiki de önemlidir ama onun dışında üniversite tamamen bireyin kendi kendini yetiştirmesi gereken bir yer olduğundan dolayı profların ya da doç. ların sayıca bir anlamı ve faydası yoktur.
Soran+1 yılBende böyle düşünüyordum birazda dershanenin anlaşmış olduğu üniversitelere beni yollama amacı yüzünden böyle söyleyebileceğini düşündüğümden burada sorma gereği duydum ilgilenip açıkladığın için teşekkür ederim
Kızlar Bir Adım Öne konusunda 2,7b cevap paylaştı. Onemli
01 Yorumla
Soran+1 yılNeden önemli olduğunu düşünüyorsun mesela
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Seçtiğimiz üniversitenin bölümündeki profesör sayısı önemli mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar