Hoca bir notumu girmemiş sınav notu ama G yazmıyor tek sınav olmuşum gibi söylersem notum düşücek napıcaaaam?

Sizce hocaya söylemelimiyim eğer söylersem notum düşüyor ve sınıfta kalıyorum hemen yazar misiniz? müdür falan fark eder mi sadece beni unutmuş tüm sınıf baktı.. Performanslar falan da girilmiş geri dönme ihtimali yok notlarıma müdürler kontrol ediyor mu? başına gelen var mı
Hoca bir notumu girmemiş sınav notu ama G yazmıyor tek sınav olmuşum gibi söylersem notum düşücek napıcaaaam?
Cevapla