Üniversitede sınav kağıdına hocaya not yazarsam bir şey olur mu?

Yarın üniversiteden mezun olabilmem için geçmem gereken dersin tek ders sınavına gireceğim.

Bugün de işyerinde bir abi bana: “sınav kağıdına kendini acındırarak kağıdın sağ alt köşesine not yaz, benim üniversitede yazdığım notları okusaydın oturup ağlardın” dedi.

Sizce böyle bir şey yapmalı mıyım? Yaparsam da çok güzel yazarım aklımda kendi hayatımı baştan kurguladım yazacağım not aklımda hazır bile.
Güncellemeler
+1 yıl
Sınava girince sınav anında düşündüm ve yapamadım yazamadım.
Üniversitede sınav kağıdına hocaya not yazarsam bir şey olur mu?
Cevapla