Sınıf grubuna sınavdan yüksek not aldığımı yazmak suç mu?

Bugün Osmanlıca sınavımız vardı ve ben 95 aldım. Ama çok zor bir sınavdı o yüzden sınıf geneli düşük not aldı neyse ben de notumu gruba yazdım. Çocuğun biri bana aynen şunu söyledi=Gülücüklerle bu şekilde notunu paylaşman seni itici bir insan yapıyor dedi sırf insanlardan tebrik almak için notunu paylaştın dedi. Ama benim öyle bir niyetim yoktu diğer arkadaşlar da notunu paylaştı zaten sizce haksız mıyım?
Sınıf grubuna sınavdan yüksek not aldığımı yazmak suç mu?
Cevapla