Üniversitede not sorunsalı? not isteyenlere notları vermelimiyiz?

bu lisede başıma geldiği için bu durumdan nefret ediyorum. lisede not tuttuğum için meğer arkadaşlarım çevremdelermiş ve hep kopya isterlerdi vermek istemezdim çünkü ben hayvan gibi çalışıp not tutarken onlar keyiflerine baktılar ve verincede kendimi kullanılmış hissediyordum vermeyincede cimri deyip trip yiyodum ve bu rahatsız ediyordu. üniversitedede bu tarz insanlar çok olacak biliyorum ve kolay iletişim kuramam ve bana notlarım için gelecekler onuda biliyorum ve vermek istemiyorum ama birşey kaybetmem diyorum buseferde kendimi kullanılmış gibi hissetmekte berbat oluyo. ne yapmalıyız bu durumda?
Üniversitede not sorunsalı? not isteyenlere notları vermelimiyiz?
Cevapla