Okul sonuna kadar raporlu olduğum halde girmediğim sınava ''g'' yazılmış?

Okul bitene kadar ayın 27 sinden haziran 12 ye kadar rapor aldım e okulada işlemiş müdür yardımcısı gözüküyor 12 sine kadar raporluyum ama bir hocamız 2. yazılıma ve 2 performansımada g girmiş ne yapmaya çalışıyor anlamadım projemede 90 vermiş kafayı yiyeceğim eğer her hoca böyle yaparsa sınıfta kalacağım bir kimya yazılısının ilk sınavından iyi aldım diye düşmesin diye rapor aldım 4 dersin sınavına girmedim pişman oldum
Okul sonuna kadar raporlu olduğum halde girmediğim sınava ''g'' yazılmış?
Cevapla